دیدن فیلم های روز دنیا

فیلم تبدیل شوندگان: انتقام فالن

فیلم تبدیل شوندگان: انتقام فالن، بسیار خوب، اگر به مایکل بی فکر می کنید.

تماشای آنلاین فیلم و سریال با دوبله و زیرنویس در سایت دوبله فیلم فراهم شده است.

فیلم تبدیل شوندگان: انتقام فالن، تجربه‌ای وحشتناک با طول غیرقابل تحمل است که به طور خلاصه با سه یا چهار لحظه سرگرم‌کننده مشخص می‌شود. یکی از این موارد شامل یک ربات سگ مانند است که پای قهرمان را قوز می کند. شادی های ناچیز چنین است. اگر می‌خواهید در قیمت بلیط صرفه‌جویی کنید، به آشپزخانه بروید، یک گروه کر مردانه را که موسیقی جهنم را می‌خوانند، انتخاب کنید و از یک بچه بخواهید تا شروع به زدن قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها کند. سپس چشمان خود را ببندید و از تخیل خود استفاده کنید.

نماوا آرشیو کاملی از فیلم سینمایی دوبله فارسی را دارا است. با خرید اشتراک سایت فیلم نماوا، میتوانید فيلمهاى سينمايى ايرانى جديد را تماشا کنید.

لهجه‌های آن‌ها بروکلی، بریتانیایی و هیپ‌هاپ است، همانطور که شایسته مسابقه‌ای از ستاره‌های دوردست است. ظاهر آنها شبیه پرتاب زباله به زمین است. آنها مانند سنگ گنگ هستند. آن‌ها فیلم را با شخصیت‌های انسانی به اشتراک می‌گذارند که بسیار جالب‌تر هستند، و این واقعاً تحسین بسیار ضعیفی است.

این فیلم توسط مایکل بی امضا شده است. این همان مردی است که در سال 1996 «صخره» را کارگردانی کرد و حالا «تبدیل شوندگان: انتقام سقوط کرده» را ساخته است. فاوست معامله بهتری انجام داد. این یک فیلم به اندازه یک اسباب بازی نیست. کودکانی که یک اسباب‌بازی ترانسفورماتور را در دست دارند، می‌توانند آن را با شگفتی و جادو سرمایه‌گذاری کنند و تصور کنند که کارهای شجاعانه انجام می‌دهد و همیشه دوست آنها باقی می‌ماند. یک بار پسر بچه ای را می شناختم که ماشین اسباب بازی آبی رنگش را در سینما گم کرده بود و طوری گریه می کرد که انگار قلبش می شکند. چنین کودکی ممکن است "تبدیل شوندگان: انتقام سقوط کرده" را با ترس و وحشت ببیند.

هنرپیشه‌های انسانی در بخشی از زمان در یک کمدی کم‌هوش‌انگیز هستند، و بسیاری از زمان باقی‌مانده‌شان در حال دویدن به دور از انفجارها می‌گذرد، اگرچه -- سلام! -- شما نمی‌توانید از انفجار پیشی بگیرید. آنها همچنین سخنرانی هایی مانند این از جان تورتورو دارند: "اوه، نه! ماشین در هرم مدفون است! اگر روشنش کنند، خورشید را نابود می کند! نه روی ساعت من!" انسان‌ها، از جمله تعداد زیادی از نیروهای آمریکایی، زیاد به سمت ترانسفورمرز شلیک می‌کنند، اگرچه هرگز در تاریخ داستان‌های علمی تخیلی، یک موجود بیگانه با شلیک گلوله آسیب ندیده است.

در کنار تماشای فیلم و سریال، می توانید فیلم ها را از سایت فیلم نماوا دانلود کنید. دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی، فیلم سینمایی هندی عاشقانه، دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی، دانلود برنامه کودک سینمایی جدید، فیلم سینمایی اکشن، دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است.

اگر شما یک طرفدار جوان هستید که تجربه‌اش از جنسیت محدود به مجلات پسرانه است، در این فیلم تعداد زیادی از بچه‌های خوش‌نظر وجود دارند که به کمال بی‌عیب و نقصی ساخته شده‌اند و دقیقاً شبیه زنان واقعی به نظر می‌رسند. دو شخصیت غیرقابل توضیح ران و جودی ویتویکی (کوین دان و جولی وایت) هستند که والدین شیا لابوف هستند که مفیستوفل برای شیرین کردن این معامله به او پرتاب کرد. آنها پسرشان را به پرینستون می برند، ظاهراً یک مدرسه مهمانی، جایی که جودی کمی قابلمه می خورد و دیوانه می شود. بعداً به دلایلی که فیلم واضح نیست، از آسمان مصر پریدند، بنابراین می‌توانند به آرامی از انفجارها فرار کنند.

صحنه های نبرد گیج کننده است. به هر حال یک ربات هیچ حس بصری ندارد، اما دو یا سه در هم پیچیده با هم یک سردرگمی غیرقابل درک ایجاد می کنند. برای من جالب است که موجوداتی که می توانند از یک کامارو بیرون بیایند و چهار طبقه بایستند، بیشتر مبارزه خود را با مشت انجام می دهند. همانطور که من می گویم، احمق تر از یک جعبه لوازم اصلی است. آنها سرهای کوچک کوچکی دارند، اگرچه Jetfire® باید از مدل های قدیمی تر ساخته شود، زیرا او ریش آلومینیومی دارد.

در کنار ژانرهای مختلف، دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است. برای کودکان نیز انیمیشن جدید دوبله فارسی در نماوا فراهم شده است.

با آگاهی از اینکه این فیلم هفت ساعت قبل از زمان شیکاگو در انگلستان اکران شد و روزنامه‌های صبح در خیابان‌ها منتشر می‌شدند، پس از نوشتن مطالب بالا، اولین نقدها را به عنوان یک بررسی واقعیت جستجو کردم. به من اطمینان داده شد: "مثل تماشای خشک شدن رنگ در حالی که با ماهیتابه به سرم می زند!" (برادشاو، گاردین)؛ "هر چیزی را که خسته کننده ترین، زشت ترین و نفرت انگیزترین در مورد هالیوود مدرن است خلاصه می کند!" (توکی، دیلی میل)؛ "یک احمق غول‌پیکر و غول‌پیکر یک فیلم!" (ادواردز، دیلی میرر). اولین نقد آمریکایی، تاد گیلکریست از سینماتیکال، گزارش داد که "جاه طلبی بی یک مایل طول و یک اینچ عمق دارد"، اما در دفاعی جانانه، می گوید "این باید بیشترین فیلمی باشد که تا به حال تجربه کرده ام." او نسبت به باکس آفیس خوش‌بینانه است: «به نظر می‌رسد که قرار است بزرگترین فیلم تمام دوران باشد». مطمئناً این بزرگترین چیزی است که در تمام دوران وجود داشته است.

فیلم های خانوادگی اما در نماوا آرشیو کاملی دارند. در نماوا علاوه بر آرشیو فیلم های قدیمی و جدید، پخش زنده نیز قرار دارد. پخش زنده فوتبال و دیگر ورزش ها در نماوا فراهم شده است. در کنار ژانرهای مختلف، انیمه جدید نیز در نماوا وجود دارد.

در کنار ژانرهای مختلف، انیمه جدید نیز در نماوا وجود دارد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 29 شهريور 1401ساعت 17:49  توسط المیرا   بازدید 156 برچسب ها:

مستند برنده اسکار

فیلم پایان بازی یک فیلم مستند کوتاه آمریکایی محصول 2018 توسط راب اپستین و جفری فریدمن است که در مورد بیماران لاعلاج در بیمارستانی در سانفرانسیسکو با پزشکانی ملاقات می‌کند که به دنبال تغییر درک زندگی و مرگ هستند. این فیلم توسط استیون آنگرلایدر و شوشانا آر. توسط نتفلیکس منتشر شد.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این مستند با دکتر پانتیلات، پزشک مراقبت های تسکینی در دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، شروع می شود که از بیماران لاعلاج بازدید می کند تا با آنها در مورد مراقبت های تسکینی صحبت کند. اولین بیمار او در این مورد با او صحبت می کند کیم اندرسون و همسرش است. دکتر پانتیلات شروع به توصیف مراقبت تسکینی می کند که به مردم کمک می کند تا بهترین زمان ممکن زندگی کنند. مراقبتی که نه تنها بر بیماری، بلکه بر کل فرد تمرکز می‌کند، جایی که افرادی وجود دارند که به بیمار کمک می‌کنند تا علائمش را برطرف کند، اطمینان حاصل کند که بیمار اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری پیچیده در مورد سلامتی خود را دارد و یک لایه پشتیبانی اضافی برای بیمار دارد. خود و خانواده شان علی‌رغم تلاش دکتر پانتیلات برای روشن کردن مراقبت‌های تسکینی، کیم و همسرش از مراقبت‌های تسکینی به عنوان گزینه‌ای برای زمان باقی‌مانده کیم جانبداری نمی‌کنند. برچسبی که این زوج با مراقبت های تسکینی مرتبط کرده اند، «خداحافظی با آن» است.

در کنار تماشای فیلم خارجی و سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

سپس مستند به پروژه مراقبت ذن می‌رود، جایی که یک بیمار جدید به نام بروس به دست می‌آید. بروس 66 ساله است و تصمیم به توقف دیالیز گرفته است. دکتر بی جی میلر، یک پزشک مراقبت های تسکینی، و همکارانش از بروس به خانه استقبال می کنند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

در پروژه مراقبت ذن، بیمار دیگری به نام پت هریس وجود دارد. پات به فیبروم و سرطان رحم تشخیص داده شده است. علیرغم این شرایط، پت اشاره می‌کند که حالش خوب است، زیرا افرادی در پروژه مراقبت از ذن دارد که به او کمک می‌کنند علائمی را که تجربه می‌کند ببیند و بفهمد چه چیزی درست یا غلط است، افرادی که به او دارو می‌دهند و آن را نظارت می‌کنند، بنابراین او این کار را انجام می‌دهد. مجبور نیست به تنهایی این کار را انجام دهد پت سپس به تشریح یک درمان احتمالی برای طولانی کردن عمر خود در شیمی درمانی می پردازد. برای کمک به پت در تصمیمش، پرستاران ثبت نام شده از تیم مراقبت تسکینی به پت کمک می کنند تا گزینه های خود را بسنجید. در نهایت، پت تصمیم می گیرد که شیمی درمانی را بپذیرد تا عمر خود را طولانی تر کند.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

دکتر پانتیلات و همکارانش سپس با میترا، زنی 45 ساله که با سرطان مبارزه می کند، و خانواده اش ملاقات می کنند. دکتر پانتیلات و تیمش از خانواده میترا می پرسند که آیا ترجیح می دهند برای میترا درمان کنند یا اینکه او را در خانه نگه دارند و از آنجا مراقبت کنند. تصمیم برای طولانی شدن عمر میترا بین مادرش ویجا و همسرش حمید تقسیم می شود. دکتر پانتیلات و تیمش همچنان با خانواده میترا درباره وضعیت صحبت می کنند تا به سؤالات آنها پاسخ دهند و در نهایت آنچه را که فکر می کنند درست است انتخاب کنند. به عنوان بخشی از اطلاعات ارائه شده توسط دکتر پانتیلات و تیمش، دکتر بیوونا این ایده را مطرح می کند که میترا بخشی از یک برنامه تحقیقاتی می شود که در آن پزشکان سعی می کنند از طریق کالبد شکافی بفهمند چه اتفاقی برای سرطان افتاده است.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

همانطور که مستند پیشرفت می کند، دکتر پانتیلات نقش خود را به عنوان پزشک مراقبت های تسکینی برعهده جووانی الیا بر عهده گرفت. دکتر الیا با میترا و خانواده اش ملاقات می کند، جایی که میترا اعتراف می کند که دیگر حالش خوب نیست. سپس دکتر الیا و بازیگران همراهش شروع به صحبت با خانواده میترا در مورد وضعیت میترا می کنند. پزشکان اعتراف می کنند که میترا از منظر کوتاه مدت بهتر به نظر می رسد، اما او زمان محدودی برای زندگی دارد. دکتر الیا از خانواده میترا می‌پرسد که دوست دارد در این آخرین لحظات زندگی‌اش کجا باشد، جایی که او اشاره می‌کند که آسایشگاه بستری انتخابی برای میترا است. مادر میترا با ایده آسایشگاه بستری مخالف است، زیرا دوست دارد تا آخرین نفس در کنار میترا باشد. با این حال، خانواده میترا از این تصمیم متلاشی شده اند. با بدتر شدن وضعیت میترا، آزیتا، خواهر میترا، به مادرش توضیح می دهد که مراقبت از میترا در خانه نه برای میترا و نه برای وجی به عنوان یک گزینه عادلانه عمل می کند.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

دکتر میلر در نهایت با تکلا، که دچار تنگی نفس است، در خدمات مدیریت علائم دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، ملاقات می کند. دکتر میلر لزوماً به این موضوع نمی پردازد که تنگی نفس تکلا ممکن است به آن منجر شود، بلکه او تکلا را تشویق می کند تا با مرگ رابطه برقرار کند، تا مرگ شناخته شود و نه ترسناک. دکتر میلر تلاش می‌کند دیدگاه تکلا را در مورد مرگ تغییر دهد، زیرا او اشاره می‌کند که نمی‌توان فهمید که مرده بودن دقیقاً چگونه است، بنابراین تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که با معمایی که مرگ نامیده می‌شود، آشنا شویم.

با پایان یافتن این مستند، دکتر میلر توضیح می دهد که هیچ چیز پزشکی در مورد مرگ وجود ندارد، اما چیزی است که صرفاً انسانی است و زمانی برای جشن گرفتن و شادی از زندگی متوفی است.

در کنار ژانرهای مختلف، انیمه جدید نیز در نماوا وجود دارد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 29 شهريور 1401ساعت 17:40  توسط المیرا   بازدید 122 برچسب ها:

فیلم روز تمرین

فیلم روز تمرین یک تصویر وحشیانه پلیس با فرصت های برابر است که لس آنجلس مدرنی را به تصویر می کشد که در آن پلیس سیاه پوست لاغرتر و فاسدتر از آن چیزی است که پلیس های سفیدپوست فکر می کردند. آلونزو هریس با بازی دنزل واشنگتن، پوپی دویل را شبیه به خود می کند. افسر دوستانه رفتار سگ دیوانه او در واقع آنقدر افراطی است که به طنز تبدیل می شود: به نظر می رسد واشنگتن از اجرای فوق العاده و پایین تر از طرف دیگر لذت می برد.

در کنار تماشای فیلم خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

او نقش آلونزو را به‌عنوان پست‌ترین و بدترین پلیس مواد مخدر در شهر بازی می‌کند - آدمی که در خیابان‌های پست با Caddy سفارشی‌سازی‌شده‌اش می‌چرخد، ادای احترام می‌کند و مانند جنگ‌سالار قرون وسطایی که رعیت‌هایش را تکان می‌دهد، ادای احترام می‌کند. موضع او این است که کار باید به این صورت انجام شود: اگر خیابان را نترسانی، تو را خواهد کشت. این درسی است که او به جیک هویت (اتان هاوک) می‌آموزد، یک پلیس جوان که آرزوی ارتقاء به تیم نخبگان را دارد.

برای تماشای سریال خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این اولین روز تمرین جیک است و او برای چشیدن طعم واقعیت خیابانی به دست آلونزو سپرده شده است. رویای جیک: ترفیع بگیرید تا بتواند همسر و فرزندش را به خانه ای زیباتر منتقل کند. ممکن است این حرکت شغلی عاقلانه ای نباشد. درست به عنوان یک گرم کردن، آلونزو او را مجبور می‌کند تا دیگ دود کند (معلوم می‌شود که با PCP بسته شده است): اگر در خیابان هدایایی را رد کنید، به او می‌گویند: «می‌میری». او تماشا می‌کند که جیک دو پانک را که به دختری تجاوز می‌کنند متوقف می‌کند و سپس به جای دستگیری متجاوزان، آلونزو کاملاً و با شایستگی آنها را کتک می‌زند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

آلونزو معتقد است که اجرای عدالت خیابانی همه چیز در مورد آن است. دشمن خارج از قانون زندگی می کند و شما باید او را در آنجا تعقیب کنید. جیک برای مدتی به دلیل PCP دچار توهم می شود، اما ظاهر می شود تا آلونزو را در ملاقات با یک همکار قدیمی و لزج (اسکات گلن)، در یورش به خانه یک فروشنده مواد مخدر، در بازدید از خانواده دوم مخفی آلونزو همراهی کند. ، و به یک میعادگاه رستوران با چیزی که به نظر می رسد حلقه ای از پلیس های درجه یک است که مغز متفکر اختلاس و بازده هستند. در طول مسیر، یک نبرد تفنگ هیجان انگیز وجود دارد، اگرچه توجه کافی برای قطع کردن روال آلونزو را جلب نمی کند. من نمی گویم همه این اتفاقات در یک روز غیرممکن است. با این حال، در دنیای واقعی، در پایان آن، هر دو پلیس خسته می‌شوند و برای یک داروساز برای بن‌گی تکان می‌خورند.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

آیا آلونزو واقعی است؟ آیا شهر و پلیس هایش واقعاً اینقدر شیطانی هستند؟ (من در مورد فیلم می پرسم، نه زندگی.) در ابتدا از خود می پرسیم که آیا آلونزو نمایشی را برای آزمایش یک تازه کار برگزار نمی کند. تازه کار هم فکر می کند که اگر تسلیم وسوسه شود، از بین خواهد رفت. این نظریه زمانی به پایان می رسد که به جیک دستور داده می شود کسی را بکشد یا به هر حال متهم به قتل شود. و آلونزو از این قاعده مستثنی نیست: می‌توانیم از نشست سران ناهار بفهمیم که او بخشی از حلقه حاکم است.

برای دنزل واشنگتن، فیلم روز تمرین یک نقش شرور نادر است. او شبیه شخصیت‌های دوست‌داشتنی همیشگی‌اش به نظر نمی‌رسد، صدا یا حرکت می‌کند و مطمئناً هیچ اثری از مربی فوتبال در «تایتان‌ها را به خاطر بسپار» نیست. این فیلم به کارگردانی آنتوان فوکوا ("طعمه") و نویسندگی دیوید آیر ("سریع و خشمگین") مدام او را هل می دهد و در پایان او را به سمت فانتزی ناب سوق می دهد. آنتوان در صحنه های قبلی افراطی اما شاید باورپذیر به نظر می رسد. در پایان، او مانند یک هیولا از یک فیلم ترسناک، غیرقابل کشتن و تسلیم ناپذیر است.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

بسیاری از مردم مانند من تئاتر را ترک خواهند کرد و در مورد منطق و معقول بودن 15 دقیقه آخر تعجب می کنند. مواقعی وجود دارد که به دلیل نیاز به ردیابی در طول طرح و تلاش برای جمع‌آوری اینکه چگونه رویدادها احتمالاً به این شکل بوده است، حواس‌تان را از کنش روی صفحه پرت می‌کنید. اما فیلمنامه آیر در راه کاشت سرنخ‌ها و پرداخت آن‌ها به روش‌های غیرمنتظره مبتکرانه است، به طوری که «روز تمرین» به همان اندازه که فیلم‌هایی مانند این معمولاً می‌توانند معنا پیدا کند. شاید بهتر بود به زندگی نزدیک‌تر می‌ماند، اما نمی‌خواهد باشد.

به خاطر انرژی جنبشی و غیرت بازیگریش، از فیلم لذت بردم. من دوست دارم وقتی بازیگرها به دنبال شکست هستند. ایتن هاوک به خوبی در نقش پلیسی بازی می‌کند که معتقد است «ما در خدمت و محافظت می‌کنیم» اما در پذیرش منطق سبک خدمت و حفاظت آلونزو مشکل دارد.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

و نقش‌های فرعی به خوبی ساخته شده‌اند، به‌ویژه پلیس بازنشسته با بازی گلن، که به نظر می‌رسد روی داستان مدفون دیگری نشسته است. از آنجایی که از حفره‌ها و زیاده‌روی‌های آن آگاه بودم، فیلم مرا متقاعد کرد که سوار آن شوم. البته شما نمی توانید بدون فکر کردن به رادنی کینگ و O.J فیلم را تماشا کنید. حماسه های سیمپسون، دو روی یک سکه، هر دو نشان می دهد پلیس لس آنجلس کامل نیست. من متوجه شدم که چه اتفاقی می‌افتد اگر فیلم مسابقه را تغییر می‌داد، با یک پلیس سفیدپوست فاسد که طناب‌ها را به یک تازه‌کار سیاه نشان می‌داد. با توجه به روشی که فیلم به ثمر می رسد، ممکن است این کار شدنی باشد. اما این شامل تغییر برنامه سفرهای خیابانی نیز می شد. به‌جای اینکه پلیس سیاه‌پوست پسر سفید را در میان محیط‌های غیرسفیدپوست خصمانه بکارد، پلیس سفیدپوست تازه‌کار سیاه‌پوست را نزد اربابان مواد مخدر سفید می‌برد. عمارت های دروازه ای در «ترافیک» (2001) به ذهن می رسد.

در کنار ژانرهای مختلف، انیمه جدید نیز در نماوا وجود دارد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 29 شهريور 1401ساعت 17:28  توسط المیرا   بازدید 150 برچسب ها:

فیلم لوگوراما

فیلم لوگوراما: فیلم کوتاه فرانسوی که قوانین را بازنویسی کرد.

از بین پنج فیلم کوتاه نامزد شده در بخش بهترین انیمیشن کوتاه، لوگوراما 17 دقیقه ای شاید معمایی ترین باشد. این فیلم کوتاه که ادای احترامی جذاب به فیلم‌های جنایی آمریکایی با تفسیری ظریف درباره مصرف‌گرایی شرکتی و جامعه سرمایه‌داری است، برنده جایزه معتبر کداک در جشنواره فیلم کن در سال 2009 شد. این فیلم کوتاه به کارگردانی H5، فرانسوا آلاکس، هروه داکرسی و لودویک هوپلان، در شهری شبیه به لس آنجلس می گذرد و روی دو پلیس مرد میشلین است که با یک دلقک شرور رونالد مک دونالد در برابر منظره ای از آرم ها و طلسم های آشنای شرکت می جنگند. اخیراً این فرصت را داشتیم که با نیکلاس اشمرکین تهیه‌کننده این فیلم کوتاه و کارگردانان آلوکس و د کرسی صحبت کنیم تا درباره ساخت این کوتاه خلاقانه بیشتر بدانیم:

در کنار تماشای فیلم خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

آنیماگ: در مورد نحوه ورودتان به این پروژه بگویید؟

فرانسوا آلو و هروه دو کرسی: قبل از نوشتن داستان خاص لوگوراما، این پروژه اشکال مختلفی داشت. ما تقریباً با این ایده یک موزیک ویدیوی ادای احترام برای جورج هریسون ساختیم (حدود سال 2002)، قبل از اینکه تهیه کنندگان ما از ما بخواهند که به جای لوگوتایپ های موجود، لوگو تایپ های جعلی ایجاد کنیم... که برای ما غیرممکن بود، بنابراین پروژه را متوقف کردیم.

برای تماشای سریال خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

کارگردانان لوگوراما، از سمت چپ: هرو د کرسی، لودویک هوپلین، فرانوا آلو

آیا با ایده بازی با لوگوها شروع کردید و سپس فیلمنامه ای را بر اساس آن توسعه دادید؟

فرانسوا و هرو: کاملاً. ابتدا ما اصل ساختن جهانی با لوگوتایپ های برندهای موجود را داشتیم. ما می‌خواستیم از نمادها و نمادهای قوی استفاده کنیم و کاری کنیم که آن‌ها چیزی متفاوت از آنچه در ابتدا منظورشان بود بگویند (لوگو برای انتقال هویت یک برند خاص، در هدف نهایی برای فروش محصولات این برند وجود دارد). و ما مجبور شدیم آن را در یک داستان اجرا کنیم. ما می خواستیم داستان جذاب باشد، می خواستیم همه چیز به جز یک قطعه طراحی حرکتی فقط در وب سایت های طراحی گرافیک دیده شود. ما یک داستان چند لایه می خواستیم، چیزی که کودک بتواند بدون حوصله ببیند. و داستان باید به اندازه یک لوگو تایپ نمادین باشد، درست مثل هالیوود!

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

ساخت انیمیشن چقدر طول کشید؟

فرانسوا و هرو: مقایسه لوگوراما با هر فیلم دیگری از نظر تولید سخت است. این یک روند بسیار غیر معمول است، زیرا فیلم یک بی معنی اقتصادی است. از آنجایی که کل فیلم با طرح‌های موجود (لوگوتایپ) ساخته شده است که حق چاپ آن متعلق به ما نیست، نمی‌توانیم با آن درآمد کسب کنیم. این یک تقلید، یک طنز است. با تهیه کننده فیلم نیکلاس اشمرکین و استودیو H5، ما می‌توانیم از برخی شرکت‌ها و سرمایه‌های عمومی برای تامین مالی آن استفاده کنیم.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

فیلم لوگوراما واقعاً یک کار بعد از ساعت کاری برای همه بود. ما نمی‌توانستیم فقط روی این پروژه کار کنیم، زیرا نیاز به کسب درآمد داشتیم! بنابراین ما همزمان روی تبلیغات و موزیک ویدیوها کار می کردیم. که به ما اجازه داد دوباره مقداری پول در فیلم تزریق کنیم!

به نظر می رسد که این انیمیشن مبتنی بر روتوسکوپی به اضافه چند ابزار اضافی انیمیشن بود؟ از چی استفاده کردی؟

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

فرانسوا و هوره درست می گویید، این بر اساس روتوسکوپی بود. این بدان معناست که انیماتورها از برخی از فیلم‌های اکشن زنده که ما گرفته‌ایم، و برخی دیگر از ویژگی‌های مختلف به‌عنوان مرجعی برای انیمیشن استفاده کرده‌اند. آنها در این مراجع محبوس نبودند، اما این نقطه شروع خوبی برای آنها بود و به آنها کمک کرد زمان زیادی را ذخیره کنند.

چگونه به خط داستانی رسیدید؟

فرانسوا و هرو: داستان اول شد. ما می دانستیم که از لوگوتایپ های موجود استفاده خواهیم کرد، اما ابتدا باید یک چارچوب قوی داشته باشیم. ما می خواستیم شخصیت ها را مجسم کنیم و داستان را غنی کنیم. داستان باید در ایالات متحده و به ویژه در لس آنجلس اتفاق می‌افتد. شبکه کامل شهر (که با نشان الگوی باربری نشان داده می‌شود) و تهدید دائمی زلزله با مفهومی که ما از ابتدا در ذهن داشتیم مطابقت داشت: تضاد بین نظم و بی نظمی؛ جهانی کاملاً سازمان یافته که خود را نابود می کند.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

وقتی داستان را داشتیم، مانند هر فیلمی، به بازیگران مناسب نیاز داشتیم. در اولین استوری‌بردها، شرور سبیل بر سر داشت. ایده استفاده از یک دلقک کاملاً طبیعی بود، به عنوان ادای احترام به بسیاری از فیلم ها و البته بتمن. یافتن برخی از شخصیت ها به ویژه شخصیت زن (خانم اسو) زمان بیشتری را صرف کرد. دنیای لوگوتایپ کاملاً مردسالارانه است... مردان میشلن برای نمایش یک دسته (پلیس) عالی بودند. نه تنها به این دلیل که آنها در زندگی واقعی اضافه وزن دارند، بلکه به این دلیل که می‌توانیم از آنها به عنوان یک شخصیت استاندارد استفاده کنیم، گویی طراحی آنها تبدیل به یکنواخت شده است. (اخیرا شنیدیم که میشلن بیشتر خودروهای ارتش ایالات متحده را نیز مجهز می کند.)

+ نوشته شده در  سه شنبه 29 شهريور 1401ساعت 17:27  توسط المیرا   بازدید 145 برچسب ها:

فیلم لوگوراما

فیلم لوگوراما: فیلم کوتاه فرانسوی که قوانین را بازنویسی کرد.

از بین پنج فیلم کوتاه نامزد شده در بخش بهترین انیمیشن کوتاه، لوگوراما 17 دقیقه ای شاید معمایی ترین باشد. این فیلم کوتاه که ادای احترامی جذاب به فیلم‌های جنایی آمریکایی با تفسیری ظریف درباره مصرف‌گرایی شرکتی و جامعه سرمایه‌داری است، برنده جایزه معتبر کداک در جشنواره فیلم کن در سال 2009 شد. این فیلم کوتاه به کارگردانی H5، فرانسوا آلاکس، هروه داکرسی و لودویک هوپلان، در شهری شبیه به لس آنجلس می گذرد و روی دو پلیس مرد میشلین است که با یک دلقک شرور رونالد مک دونالد در برابر منظره ای از آرم ها و طلسم های آشنای شرکت می جنگند. اخیراً این فرصت را داشتیم که با نیکلاس اشمرکین تهیه‌کننده این فیلم کوتاه و کارگردانان آلوکس و د کرسی صحبت کنیم تا درباره ساخت این کوتاه خلاقانه بیشتر بدانیم:

در کنار تماشای فیلم خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

آنیماگ: در مورد نحوه ورودتان به این پروژه بگویید؟

فرانسوا آلو و هروه دو کرسی: قبل از نوشتن داستان خاص لوگوراما، این پروژه اشکال مختلفی داشت. ما تقریباً با این ایده یک موزیک ویدیوی ادای احترام برای جورج هریسون ساختیم (حدود سال 2002)، قبل از اینکه تهیه کنندگان ما از ما بخواهند که به جای لوگوتایپ های موجود، لوگو تایپ های جعلی ایجاد کنیم... که برای ما غیرممکن بود، بنابراین پروژه را متوقف کردیم.

برای تماشای سریال خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

کارگردانان لوگوراما، از سمت چپ: هرو د کرسی، لودویک هوپلین، فرانوا آلو

آیا با ایده بازی با لوگوها شروع کردید و سپس فیلمنامه ای را بر اساس آن توسعه دادید؟

فرانسوا و هرو: کاملاً. ابتدا ما اصل ساختن جهانی با لوگوتایپ های برندهای موجود را داشتیم. ما می‌خواستیم از نمادها و نمادهای قوی استفاده کنیم و کاری کنیم که آن‌ها چیزی متفاوت از آنچه در ابتدا منظورشان بود بگویند (لوگو برای انتقال هویت یک برند خاص، در هدف نهایی برای فروش محصولات این برند وجود دارد). و ما مجبور شدیم آن را در یک داستان اجرا کنیم. ما می خواستیم داستان جذاب باشد، می خواستیم همه چیز به جز یک قطعه طراحی حرکتی فقط در وب سایت های طراحی گرافیک دیده شود. ما یک داستان چند لایه می خواستیم، چیزی که کودک بتواند بدون حوصله ببیند. و داستان باید به اندازه یک لوگو تایپ نمادین باشد، درست مثل هالیوود!

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

ساخت انیمیشن چقدر طول کشید؟

فرانسوا و هرو: مقایسه لوگوراما با هر فیلم دیگری از نظر تولید سخت است. این یک روند بسیار غیر معمول است، زیرا فیلم یک بی معنی اقتصادی است. از آنجایی که کل فیلم با طرح‌های موجود (لوگوتایپ) ساخته شده است که حق چاپ آن متعلق به ما نیست، نمی‌توانیم با آن درآمد کسب کنیم. این یک تقلید، یک طنز است. با تهیه کننده فیلم نیکلاس اشمرکین و استودیو H5، ما می‌توانیم از برخی شرکت‌ها و سرمایه‌های عمومی برای تامین مالی آن استفاده کنیم.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

فیلم لوگوراما واقعاً یک کار بعد از ساعت کاری برای همه بود. ما نمی‌توانستیم فقط روی این پروژه کار کنیم، زیرا نیاز به کسب درآمد داشتیم! بنابراین ما همزمان روی تبلیغات و موزیک ویدیوها کار می کردیم. که به ما اجازه داد دوباره مقداری پول در فیلم تزریق کنیم!

به نظر می رسد که این انیمیشن مبتنی بر روتوسکوپی به اضافه چند ابزار اضافی انیمیشن بود؟ از چی استفاده کردی؟

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

فرانسوا و هوره درست می گویید، این بر اساس روتوسکوپی بود. این بدان معناست که انیماتورها از برخی از فیلم‌های اکشن زنده که ما گرفته‌ایم، و برخی دیگر از ویژگی‌های مختلف به‌عنوان مرجعی برای انیمیشن استفاده کرده‌اند. آنها در این مراجع محبوس نبودند، اما این نقطه شروع خوبی برای آنها بود و به آنها کمک کرد زمان زیادی را ذخیره کنند.

چگونه به خط داستانی رسیدید؟

فرانسوا و هرو: داستان اول شد. ما می دانستیم که از لوگوتایپ های موجود استفاده خواهیم کرد، اما ابتدا باید یک چارچوب قوی داشته باشیم. ما می خواستیم شخصیت ها را مجسم کنیم و داستان را غنی کنیم. داستان باید در ایالات متحده و به ویژه در لس آنجلس اتفاق می‌افتد. شبکه کامل شهر (که با نشان الگوی باربری نشان داده می‌شود) و تهدید دائمی زلزله با مفهومی که ما از ابتدا در ذهن داشتیم مطابقت داشت: تضاد بین نظم و بی نظمی؛ جهانی کاملاً سازمان یافته که خود را نابود می کند.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

وقتی داستان را داشتیم، مانند هر فیلمی، به بازیگران مناسب نیاز داشتیم. در اولین استوری‌بردها، شرور سبیل بر سر داشت. ایده استفاده از یک دلقک کاملاً طبیعی بود، به عنوان ادای احترام به بسیاری از فیلم ها و البته بتمن. یافتن برخی از شخصیت ها به ویژه شخصیت زن (خانم اسو) زمان بیشتری را صرف کرد. دنیای لوگوتایپ کاملاً مردسالارانه است... مردان میشلن برای نمایش یک دسته (پلیس) عالی بودند. نه تنها به این دلیل که آنها در زندگی واقعی اضافه وزن دارند، بلکه به این دلیل که می‌توانیم از آنها به عنوان یک شخصیت استاندارد استفاده کنیم، گویی طراحی آنها تبدیل به یکنواخت شده است. (اخیرا شنیدیم که میشلن بیشتر خودروهای ارتش ایالات متحده را نیز مجهز می کند.)

+ نوشته شده در  سه شنبه 29 شهريور 1401ساعت 17:27  توسط المیرا   بازدید 160 برچسب ها:

سریال ارباب حلقه ها

نقد و بررسی سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت- بسیار شگفت‌انگیز که سریال خاندان اژدها را آماتور جلوه می‌دهد.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت احتمالاً باعث تفرقه می شود، نه حداقل به این بستگی دارد که آیا آن را در یک تلویزیون بزرگ تماشا می کنید یا به شکوه آن در تلفن یا لپ تاپ نگاه می کنید. آنقدر غنی و باشکوه است که به راحتی می‌توان قسمت اول را صرفاً با نگاه کردن به مناظر سپری کرد، زیرا بین سرزمین الف‌ها و کوتوله‌ها، انسان‌ها و هارفوت‌ها می‌چرخد. این تلویزیونی است که برای نمایشگرهای بزرگ ساخته شده است، اگرچه مطمئناً قرار است در نمایشگرهای کوچکتر تماشا شود. آنقدر سینمایی و باشکوه است که خانه اژدها را طوری جلوه می دهد که انگار در Minecraft با هم ساخته شده است.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

 

این موضوع قضاوت درباره حلقه های قدرت را به عنوان یک سریال معمولی دشوار می کند، زیرا چیزهای زیادی درباره آن فوق العاده است. این تالکین است، به این معنی که این دنیا قبلاً مورد احترام و محبوبیت بسیاری قرار گرفته است، چه در قالب کتاب، چه در فیلم های پیتر جکسون یا هر دو. قبل از اینکه هر بیننده ای پخش را فشار دهد، توقع فوق العاده ای وجود دارد. به این واقعیت اضافه کنید که طبق گزارش‌ها، این گران‌ترین سریال تلویزیونی است که تا به حال ساخته شده است - 465 میلیون دلار برای هشت قسمت - و دیدن آن فقط به عنوان یک نمایش دیگر دشوار است. این یک رویداد، یک نمایش است، اما اگر کاملاً کامل نباشد، آیا این باعث شکست آن می شود؟

در کنار سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

10 دقیقه اول اپیزود آغازین، سرعت و لحن فوق‌العاده‌ای شلوغ و قوی داشت. با آرامش و زیبایی، با گالادریل بسیار جوانی که با کشتی کاغذی در "سرزمین های بی مرگ" والینور حرکت می کند، آغاز می شود. سپس به شدت پای خود را بر زمین می گذارد و در طول قرن ها تاریخ و جنگ و مهمتر از همه، سرنگونی ارباب تاریک مورگوت می گذرد. من معمولاً از خواندن آغازگرها قبل از شروع یک سری جدید محتاط هستم - این باید به تنهایی باشد - اما در اینجا احتمالاً انجام مقدار کمی از تکالیف مفید است.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

تا زمان استقرار آن، در گرگ و میش عصر دوم، گالادریل (مرفید کلارک) فرمانده ارتش های شمالی، جنگجوی سرزمین های بایر است، و هنوز هم ستوان مورگوت، سائورون، قرن ها پس از اینکه اکثر الف ها معتقد بودند او را به طور قوز شکار می کند. شکست خورده است.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

من عاشق گالادریل جنگنده هستم. او شجاع، ناقص و مغرور است، به همان اندازه که خونسرد و درخشان است، از وحشت جنگ زخمی شده است. اگر خیلی جالب به نظر نمی رسد، صبر کنید تا ببینید او با یک ترول برفی چه می کند.

اگر الف‌ها شدت را بیاورند، آنگاه نور و شادی خاکی فراوانی در هارفوت‌ها وجود دارد، پیشینیان تالکین برای هابیت‌ها، که برای مهاجرت فصلی خود آماده می‌شوند. هارفوت‌های جوان به دنبال توت‌ها و شادی در گل می‌روند، بزرگانشان (از جمله لنی هنری) در کنار هم هستند تا توضیح دهند که چگونه همه چیز با هم جور در می‌آید، از طریق برخی توضیحات ناخواسته درباره اینکه چه کسی در کجا زندگی می‌کند و از چه سرزمینی محافظت می‌کند. اپیزود آغازین همچنین ما را با سرزمین‌های جنوبی آشنا می‌کند، جایی که الف‌ها و انسان‌ها در میان دهه‌ها کینه پس از جنگ، با ناراحتی در کنار هم زندگی می‌کنند.

تا اپیزود دوم و ورود کوتوله‌ها طول می‌کشد تا احساس غوطه‌وری شکوفا شود - این حس که این دنیای کاملاً تحقق‌یافته‌ای است که ارزش پریدن از صمیم قلب را دارد. کوتوله ها آن را لنگر می اندازند و برخی از غرایز باشکوه تر نمایش را تعدیل می کنند. این که بگوییم که بت اولیه به زودی از بین می رود، چندان هم خراب نیست. اصرار الف ها بر اینکه «روزهای جنگ ما به پایان رسیده است» بیشتر یک رویا است تا تحلیل سیاسی سرد. از همان ابتدا نکاتی وجود دارد مبنی بر اینکه پوسیدگی در هوا وجود دارد و طولی نمی کشد که این اشارات به آژیر تبدیل می شوند و هشدارها را با صدای زیاد پایین می آورند. وقتی ترسناک می شود، واقعاً ترسناک است. در اواخر اپیزود دو، به شدت تنش‌آمیز و بسیار وحشتناک‌تر از آن چیزی است که من پیش‌بینی می‌کردم.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

من چند تا رزرو کوچک دارم. گاهی اوقات، بویی از بازیگری به گوش می‌رسد، که شاید اجتناب از آن سخت باشد، وقتی که هر سطر دیگر عبارتی پوکری است مانند: «سگ ممکن است در ماه پارس کند، اما نمی‌تواند آن را بیاورد. پایین." سرعت نیز کمی همه یا هیچ است. یا در صحنه‌های اکشن شگفت‌انگیز مسابقه می‌دهد، یا در یک مکالمه یا نگاه معنادار باقی می‌ماند. اما اینها تلقین است و در نهایت تماشایی برنده می شود. این تلویزیون بسیار لذت بخش است، یک جشن سینمایی. حالا، فقط باید کسی را پیدا کنم که یک تلویزیون بزرگ داشته باشد تا به من اجازه دهد با او تماشا کنم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 29 شهريور 1401ساعت 14:56  توسط المیرا   بازدید 163 برچسب ها:

مستند زمان

مستند زمان عنوانی جذاب برای مستند گرت بردلی درباره نبرد 20 ساله سیبیل ریچاردسون برای آزادی مشروط برای شوهر زندانی اش است. اسم عنوان دارای تعابیر زیادی است: می‌تواند به معنای اصطلاحی باشد که حکم زندان را توصیف می‌کند، یا این تصور که تمام چیزی که یک زندانی در یک سلول دارد زمان است یا از همه مخرب‌تر، اینکه چگونه زندگی فرد زندانی در طول زمان در الگوی نگهداری باقی می‌ماند. رویدادهای زندگی را در بیرون به جلو می برد. بچه‌ها بدون پدر و مادر بزرگ می‌شوند، همسران بدون نصف‌های بهتر تحمل می‌کنند، و والدین بدون شهادت فرزندانشان بزرگ‌تر می‌شوند. قصد نمادین کارگردان از نامگذاری فیلم هرچه که باشد، این مستند زیبا و دلهره آور به ما یادآوری می کند که یک انسان پشت آن شماره های شناسایی زندان وجود دارد، کسی که دوستش دارند و دلتنگ او شده اند.

تماشای آنلاین فیلم و سریال با دوبله و زیرنویس در سایت دوبله فیلم فراهم شده است.

بردلی از فیلم های خانگی سیاه و سفید سیبیل برای نشان دادن گذر زمان استفاده می کند. فیلم با یکی از شش فرزندش به نام ریموند شروع می شود که در مورد اینکه قرار است در روز اول مهد کودک چند دختر داشته باشد، شوخی می کند. همچنین سیبیل را در حال بوسیدن شوهرش، رابرت، در ماشینشان می‌بینیم، لحظه‌ای بازیگوش که او اذعان می‌کند که دوربین محبت آنها را نسبت به آیندگان ثبت می‌کند. او در نهایت به مدافع حقوق زندانیان تبدیل می شود و همزمان تلاش می کند تا آزادی مشروط رابرت را دریافت کند. به طور خاص، او به این نکته توجه می کند که چگونه افراد رنگین پوست نسبت به همتایان سفیدپوست خود برای جنایات مجازات سخت تری دریافت می کنند. او به گروهی که برای شنیدن صحبت های او آمده بودند، می گوید: «زندان ما چیزی جز بردگی نیست. "و من طرفدار الغا هستم."

نماوا آرشیو کاملی از فیلم سینمایی دوبله فارسی را دارا است. با خرید اشتراک سایت فیلم نماوا، میتوانید فيلمهاى سينمايى ايرانى جديد را تماشا کنید.

تاریخ و رویدادهای جاری به ما یادآوری می‌کند که اگر سیاه‌پوست یا قهوه‌ای هستید، شهرت شما باید بی‌لکه باشد. اگر به دروغ یا به شکلی دیگر دستگیر شدید یا توسط پلیس کشته شدید، اولین کاری که رسانه های خبری و مجریان قانون انجام می دهند این است که تعیین کنند چگونه شما را بدنام کنند تا به نظر برسد به آنچه که لیاقتش را داشتید. شرکتی که داشتید، بی‌احتیاطی‌های جوانی‌تان، یا حتی ظاهری ساده‌تر از یک همخوان محترم، شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که شدیدتر محکوم شوید یا مورد تحقیر قرار بگیرید. جنایتکاران از هر نژادی اغلب پس از آزادی از آنها دوری می‌شوند، حتی اگر بدهی به جامعه پرداخت شده باشد، بخش زیادی از انسانیت خود را از دست می‌دهند. آنها نمی توانند رای دهند، و بسیاری از مکان ها به آنها استخدام و اجاره نمی دهند.

در کنار تماشای فیلم و سریال، می توانید فیلم ها را از سایت فیلم نماوا دانلود کنید. دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی، فیلم سینمایی هندی عاشقانه، دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی، دانلود برنامه کودک سینمایی جدید، فیلم سینمایی اکشن، دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است.

اگر کسی از جنایت بی گناه بود و به ناعادلانه محکوم می شد، او نیز در معرض این نتیجه قرار می گرفت. با این حال سیبیل و رابرت مقصر هستند، بنابراین آنها به طور خودکار خشمگینی را به دست نمی آورند که اگر بینندگان نبودند، می توانستند درگیر شوند. اما این فیلم به دنبال خشم آسان نیست. این به سادگی همدلی و نگرانی ما را در حین مستندسازی اثرات یک سیستم فاسد جلب می کند. همچنین به مضامین ایمان و بخشش، و دشواری‌های بریدن نوار قرمز فرآیند قضایی می‌پردازد.

در کنار ژانرهای مختلف، دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است. برای کودکان نیز انیمیشن جدید دوبله فارسی در نماوا فراهم شده است.

"زمان" زودتر به ما اطلاع می دهد که ریچاردسون ها این جنایت را انجام داده اند. در 16 سپتامبر 1997، آنها دزدی را در اتحادیه اعتباری شریوپورت انجام دادند. قبل از این، آنها اولین فروشگاه لباس هیپ هاپ شهر را اداره می کردند و در جامعه به خوبی شناخته شده بودند. با چهار بچه در خانه و سیبیل باردار دوقلو، فقط می توان ناامیدی مالی را تصور کرد که منجر به سرقت مسلحانه شد. در ایالت لوئیزیانا، این جرم پنج تا نود و نه سال درآمد دارد. در 15 ژوئن 1999، سیبیل به مدت 12 سال در یک معامله ادعایی به طول انجامید و به مدت سه و نیم از زندان آزاد شد. رابرت قرارداد خود را رد کرد و بیش از حد 60 سال بدون هیچ امیدی به آزادی مشروط محکوم شد.

فیلم های خانوادگی اما در نماوا آرشیو کاملی دارند. در نماوا علاوه بر آرشیو فیلم های قدیمی و جدید، پخش زنده نیز قرار دارد. پخش زنده والیبال، پخش زنده فوتبال و دیگر ورزش ها در نماوا فراهم شده است.

پس از آزادی، سیبیل پیش فرزندانش برمی گردد، به نیواورلئان نقل مکان می کند و مبارزه را برای محکوم کردن دوباره شوهرش آغاز می کند. وقتی برای اولین بار یکی از سخنرانی های سیبیل را می بینیم، او به حضار می گوید که 15 سال در بیرون بوده است. از اینجا، «زمان» به آخرین تلاش برای صدور حکم مجدد بالقوه می پردازد. سیبیل بوروکراسی زیادی را پشت سر می گذارد، از اینکه باید روزها منتظر بماند تا قاضی پرونده رابرت را بررسی کنند تا قربانی شدن وکیلی که هیچ کاری انجام نمی دهد و هنوز 15000 دلار به دلیل بی فایده بودنش درخواست می کند. چندین صحنه نشان می دهد سیبیل با آرامش به کارمندان و منشی ها زنگ می زند تا به روز رسانی وضعیت را دریافت کند. به نظر می رسد که او ناتوان به نظر می رسد، بنابراین وقتی بالاخره خونسردی خود را از دست می دهد و به جای خالی فحش می دهد، این یک پاسخ قوی و قابل ربط است.

فیلمی که بردلی طی سال‌ها از خانواده ارائه می‌کند توسط سیبیل گرفته شده و روایت شده است، رکوردی بصری که او از ۱۶ سالگی برای مردی که دوستش داشته نگه داشته است. این تصاویر مستند به سرعت، مونتاژ و بدون هیچ گونه مهر زمانی تغییر می‌کنند. در نهایت متوجه می‌شویم که جوان‌ترین پسران دوقلو، جاستوس و فریدوم، در آستانه 18 سالگی هستند و بدون اینکه پدرشان را به عنوان یک مرد آزاد بشناسند، بزرگ شده‌اند. آنها هر دو دانشجو، تیزبین و با انگیزه هستند. اگرچه سیبیل بیشتر فیلم را روایت می‌کند، بردلی به جاستوس اجازه می‌دهد تا برای چند صحنه حرف‌های خودش را ارائه کند. یک برادر بزرگتر به نام ریچارد در دانشکده پزشکی نشان داده می شود. با این صحنه‌ها که رشد و انعطاف‌پذیری را برجسته می‌کنند، «زمان» از تبدیل شدن به نوعی پورن تراژدی خودداری می‌کند. سیبیل و فرزندانش خواهان عدالت هستند، نه ترحم. قدرت او فیلم را حمل می کند و پسرانش را به سمت موفقیت ارتقا می دهد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 22 شهريور 1401ساعت 13:31  توسط المیرا   بازدید 178 برچسب ها:

فیلم کجا میری آیدا

یاسمیلا زبانیچ در فیلم کجا میری آیدا؟ یک سرزنش تیغ تیز از سیاست های خارجی شکست خورده از سراسر جهان است که در یک مطالعه شخصیتی عمیقاً انسان گرایانه و تکان دهنده در مورد نوع فردی که این سیاست ها از خود به جای می گذارند، گنجانده شده است.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این یک داستان بسیار خاص از جنایات جنگی در سال 1995 است، اما به نظر می‌رسد که تفسیری مدرن در مورد اینکه چگونه سیاست خارجی و مداخله سازمان ملل نمی‌بیند زندگی انسان‌ها در تصمیم‌گیری‌هایشان گرفتار شده است، و اغلب در ناتوانی آنها در سخت‌تر جلوه دادن این تصمیم‌ها. تصمیم گیری سریع و همدلانه فشرده و شدید، این همان فیلمی است که یک منتقد امیدوار است مخاطبان زیادی پیدا کند تا گفتگو و بینش را در مورد اینکه چگونه این سیستم های خراب را تعمیر کنیم، برانگیزد. واقعاً به نظر می رسد که کار زبانیک در اینجا می تواند در صورت مشاهده توسط افراد مناسب، تغییر ایجاد کند.

در کنار تماشای فیلم خارجی و سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

آیدا (یک خارق العاده یاسنا جوریچیچ) در این داستان واقعی، مترجم سازمان ملل در شهر سربنیتا در بوسنی در سال 1995 است. در آن زمان، جنگ بین صرب‌ها و بوسنیایی‌ها منجر به خونریزی باورنکردنی شده بود، اما صرب‌ها در نقطه‌ای بودند که از سربنیتا پیشی گرفتند و سربازان سازمان ملل و مردم محلی را به دنبال آن‌ها هدایت کردند که چه اتفاقی می‌افتد. با نزدیک شدن صرب‌های اسلحه‌باز به سربنیتا، هزاران بوسنیایی محلی سعی کردند وارد یک کمپ اصلی سازمان ملل در آنجا شوند، تنها چند صد نفر قبل از بسته شدن دروازه‌ها اجازه ورود پیدا کردند و بسیاری از مردان، زنان و کودکان را بیرون گذاشتند و فکر می‌کردند چه کنند. زمانی که تنها جایی که به آنها گفته شده امن است، به آنها اجازه ورود نمی دهد.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

آیدا با آگاهی درونی از چگونگی مذاکرات و برنامه ریزی (یا عدم وجود آن) بین رهبران سازمان ملل و ارتش صربستان، احساس می کند که همه چیز در شرف بدتر شدن است. تنش در کمپ از همان ابتدا بالا می‌رود، زیرا هیچ امکانات و جیره‌ای برای افرادی که برای امنیت به آنجا آمده‌اند وجود ندارد و آیدا در ابتدا تلاش می‌کند تا شوهر و پسرش را از این طرف دروازه به آن طرف دروازه برساند، حتی با دانستن آن.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

وقتی او این کار را انجام می دهد هیچ چیز ثابت نمی شود. "کوو وادیس، آیدا؟" یکی از بهترین فیلم‌هایی است که تا به حال در مورد تغییر قدرت ساخته شده است، و اینکه چگونه این نوع کابوس اغلب با اقدامات آهسته و عمدی به جای سرعت استاندارد فیلم‌سازی اکشن آشکار می‌شود. آیدا می تواند ببیند که دنیای اطرافش چقدر خطرناک تر می شود، اما بوروکراسی و سردرگمی هر گونه تلاشی را برای متوقف کردن آن متوقف می کند.

یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیم‌های Zbanic این است که به طور منظم POV آیدا را به طور انحصاری متمرکز کند و ما را در تصمیمات و اقدامات او سرمایه‌گذاری کند. به غیر از مذاکره طولانی با رهبر ارتش صربستان با چند نفر از مردم محلی، از جمله شوهر آیدا، زبانیچ در بیشتر زمان پخش فیلم در کنار آیدا می ماند. جلساتی که می‌تواند سرنوشت خانواده او را تعیین کند پشت درهای بسته برگزار می‌شود و ما می‌توانیم وحشت و نگرانی فزاینده آیدا را احساس کنیم، زیرا در قلب او می‌دانیم که کارکنان سازمان ملل که او تا این حد به آنها وفادار بوده است احتمالاً برای نجات خانواده‌اش به اندازه کافی تلاش نخواهند کرد. فیلم زبانیچ به وضوح درباره این است که چگونه سیاست و بی‌عملی می‌تواند منجر به تراژدی در سطح فردی شود، اما او این نکته را بدون احساس تعلیمی درباره پیام‌های فیلمش بیان می‌کند. او به آنها اجازه می دهد تا از داستان و شخصیت بیرون بیایند و در نتیجه فیلمی به جای دستکاری حرکت می کند. از آنجایی که وضعیت او بیشتر و بیشتر ناامید می شود، ما بیشتر و بیشتر روی سرنوشت آیدا و خانواده اش سرمایه گذاری می کنیم.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

علیرغم موقعیت منحصر به فرد آیدا در این که مترجم بودن به او امکان دسترسی می دهد، همچنین حسی از بوم گسترده تری در این داستان وجود دارد که برای موفقیت آن ضروری است. چندین عکس از ده ها انسان در حال پر کردن قاب وجود دارد، یا در پایگاه یا بیرون منتظر پاسخی درباره سرنوشت خود هستند. همه آنها با سیاست هایی ناامید شده اند که ممکن است به یک جنگ سالار اولتیماتوم داده باشد اما پس از نادیده گرفتن آن هیچ کاری انجام ندادند و اکنون در وسط بین یک دشمن فاتح و یک متحد فرضی گیر کرده اند که نمی داند چه باید بکند. بعد. آیداها در سرتاسر جهان وجود دارند—افرادی که می‌توانند همه جنبه‌های وضعیت را ببینند، و افرادی که متوجه می‌شوند کسی وجود ندارد که جلوی خونریزی را بگیرد.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

این فیلمی است درباره جنایات جنگی تقریبا غیرقابل تصور - قتل هزاران مرد بی گناه - اما این داستان بین المللی را در زمینه ای عمیقاً انسانی قرار می دهد. ما اغلب در مورد این فصل های تاریک در تاریخ می خوانیم و نوع وحشتی که در سربنیتا رخ داد می تواند واقعاً سخت باشد که ذهن شما را به اطراف بپیچد. "کوو وادیس، آیدا؟" به اندازه کافی جرأت دارد که نه تنها بپرسد که چگونه چنین اتفاقی می افتد، بلکه بازجویی کند که چگونه به راحتی از این جنایات جنگی عبور می کنیم و به زندگی روزمره در همان مکان هایی باز می گردیم که بسیاری از آنها پایان یافتند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 22 شهريور 1401ساعت 13:13  توسط المیرا   بازدید 205 برچسب ها:

تحلیل فیلم سینمایی پدر

یک ساعت یک نقاشی. یه شام ​​مرغ گزیده ای از گفتگو

این و سایر قطعات روزمره زندگی در طول پخش فیلم پدر اهمیت و معنای دلخراش بیشتری پیدا می‌کنند. آنها در عین حال عادی و غیرقابل اعتماد، لمسی و گریزان در ذهن همیشه در حال تغییر شخصیت آنتونی هاپکینز، یک شهروند لندنی 80 ساله هستند که به زوال عقل تسلیم شده است.

در کنار تماشای فیلم خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

فلوریان زلر، نویسنده/کارگردان، نمایشنامه فرانسوی به همین نام در سال 2012 را با کمک کریستوفر همپتون افسانه ای («رابطان خطرناک»، «تاوان») اقتباس کرده است، شاهکاری خیره کننده در اینجا انجام داده است. او ما را در ذهن آنتونی هاپکینز قرار می دهد و به ما اجازه می دهد تا سردرگمی او را طوری تجربه کنیم که گویی سردرگمی خودمان است. اما او همچنین دیدگاه مراقبان و عزیزانی را ارائه می دهد که سعی می کنند خلق و خوی ناپایدار او را آرام کنند و خاطرات درهم ریخته او را سازماندهی کنند. ما هرگز نمی دانیم که چه چیزی حقیقت دارد - یا اینکه، در این صورت، چه کسی به عنوان شخصیت ها می آیند و می روند و بسته به تشخیص او از آنها، نام ها و هویت های مختلفی به خود می گیرند. همه چیز زودگذر است و با این حال هر لحظه خاص احساس فوری و واقعی می کند.

برای تماشای سریال خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

تلاش برای عبور از این ترکیب گِل آلود گذشته و حال، هاپکینز درخشانی است که اجرای کاریزماتیک و وحشیانه را ارائه می دهد، گاهی اوقات در یک نفس. تکنیک او در اینجا ویژگی شگفت انگیزی دارد، زیرا از او خواسته شده است تا طیف گسترده ای از احساسات و عواطف را منتقل کند، اما همچنین نرمی و گشاده رویی که به ندرت از او دیده ایم. این یکی از بهترین کارهای حرفه ای طولانی و داستانی هاپکینز است.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

و به عنوان دخترش، آن، اولیویا کولمن همواره برابر اوست. او نیز باید سوار این ترن هوایی شود و در موقعیتی که به طور پیوسته در حال فروپاشی است، برای پوشیدن لب بالایی سفت و بریتانیایی تلاش کند. او لبخند را مانند اشک در چشمانش مدیریت می کند یا تا این حد کمی می لرزد، اما وقتی پدرش حرفی بی ادبانه و توهین آمیز می گوید صبر خود را حفظ می کند. به عنوان راهنمای ما - تا آنجا که زلر به ما اجازه می دهد - کلمن مانند همیشه فوق العاده است.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

اما عمدتاً ما جهان را از چشم آنتونی می بینیم، و در ابتدا به نظر می رسد مکانی بسیار آرام باشد. وقتی در ابتدا از او جاسوسی می‌کنیم، او در یک بعد از ظهر دلپذیر در آپارتمان بزرگ و با سلیقه‌اش در لندن در حال گوش دادن به اپرا است. اما به زودی، آن برای ملاقات می‌رود و به او اطلاع می‌دهد که با شخصی آشنا شده و به پاریس می‌رود تا با او باشد. رفتارش فوراً تغییر می کند و در حالی که احساس می کند زخمی می شود، با شلاق می گوید: "شما؟" او با ناباوری می پرسد. "یعنی یک مرد؟" بعداً، در حالی که واقعیت درازمدت این خبر به او برخورد می‌کند، او لایه عمیق‌تری از صدمه را آشکار می‌کند: «پس اگر درست بفهمم، تو مرا ترک می‌کنی، اینطور است؟ تو مرا رها می کنی.» صورت او کمی می افتد، اما او همچنان سعی می کند تا حدی کنترل و شجاعت را اعمال کند.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

برخی از نسخه‌های این نوع مکالمه بارها و بارها اتفاق می‌افتد - مثلاً در جایی که او ساعت محبوب خود را قرار داده است یا رفتار ظالمانه‌ای که با مراقب قبلی خود در خانه کرد. و درست زمانی که فکر می کنیم وارد ریتم «پدر» می شویم، سرعت و بازیکنان را تغییر می دهد. شاید این آپارتمان آنتونی نباشد - شاید مال آن باشد و او را به خانه برده تا پیش او بماند. شاید او شوهری به نام پل (روفوس سیول) داشته باشد که هنوز با او زندگی می کند. و شاید حالا با توجه به ویژگی‌های مشابه، اولیویا ویلیامز در نقشی هوشمندانه نقش او را بازی می‌کند. آمدن ایموجن پوتس به عنوان کاندیدای بالقوه برای مراقبت از آنتونی نور خورشید را فراهم می کند، زیرا این فرصت را به او می دهد تا با یک زن جوان زیبا معاشقه کند. او شیک پوش و جذاب است و با بازیگوشی می گوید: «زمان برای یک عرق خوراکی!» اما او را به یاد دختر دیگرش نیز می اندازد که هنرمند بود و چه اتفاقی برای آن نقاشی او که بالای مانتو آویزان بود، افتاد؟ اولین ملاقات آنتونی با پوتس، لورا، نمونه‌ای عالی از این است که وقتی زلر فرش را از زیر ما بیرون می‌کشد، چه شوکی می‌تواند به همراه داشته باشد – هرگز به شیوه‌ای حیله‌گر، بلکه بیشتر به‌عنوان انعکاس تغییرات وحشتناکی است که در ذهن و خلق و خوی شخصیت اتفاق می‌افتد. ما هم آنها را احساس می کنیم.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

اما در حالی که برخی از لحظات از دست دادن حافظه باعث تکان در داستان می شود و به هاپکینز فضایی می دهد تا ناامیدی شخصیت خود را به طرز شگفت انگیزی بیان کند، اتفاقی که در طول طراحی و تدوین تولید می افتد آنقدر ظریف است که شما را وادار می کند که فقط چند ثانیه به عقب برگردید از تغییرات جزئی قدردانی کنید خواه کاشی‌های مختلف روی پشت آشپزخانه باشد، یک اتاق خواب با چیدمان مجدد یا یک کیسه مواد غذایی سفید به جای کیف آبی که مرغ را در آن شب برشته می‌کند، پیتر فرانسیس، طراح تولید، به وضوح نسخه‌های مختلفی از همین محیط بسته را خلق می‌کند. و کاری که ویراستار یورگوس لامپرینوس در اینجا انجام می دهد بسیار پیچیده و در عین حال بسیار کم اهمیت است که درست در مقابل چشمان ما مانند یک حقه جادویی است. لامپرینوس، برنده انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس ما برای بهترین تدوین، وظیفه دلهره آور ساختن داستانی را داشت که همزمان گیج کننده و متقاعدکننده باشد، و او به زیبایی از این چالش برآمد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 22 شهريور 1401ساعت 12:49  توسط المیرا   بازدید 127 برچسب ها:

تماشای فیلم مرثیه هیلبیلی

نسخه فیلم سینمایی کتاب خاطرات جی. مه زیتگیست این یک فیلم عالی یا حتی خاص نیست، اما به اندازه کافی صمیمانه و ساده است که ممکن است با تماشاگرانی که خانواده‌هایشان با اعتیاد و بهبودی، آزار خانگی، محرومیت‌های مالی و سایر مشکلات برجسته‌شده در داستان مواجه بوده‌اند، ارتباط برقرار کند.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

پرش بین سال‌های 1997 و 2011، اغلب به‌صورت نامنسجم، فیلم مرثیه هیلیبیلی ورودی دیگری در ژانر فرعی است که می‌توان آن را «رفتن بیرون» نامید - داستان فردی حساس، باهوش، اغلب خلاق که در محرومیت و ناهماهنگی بزرگ شده است. نسل‌هایی که محکوم به تکرار چرخه‌های مخرب رفتار هستند و هرگز جایی را که آنها را شکل داده ترک نمی‌کنند. این یک شیوه داستان سرایی بادوام است که توسط فیلم‌های برجسته بی‌شماری اخیراً نشان داده شده است. و فیلم مرثیه هیلبیلی آن را دنبال می‌کند.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

جی دی که در بزرگسالی توسط گابریل باسو و در نوجوانی توسط اوون آزتالوس بازی می‌شود، بچه‌ای سخنور، شرافتمند و با روحیه نجیب از یک شهر بن‌بست است که در نهایت به مدرسه حقوق ییل می‌رود و با قانون هندی-آمریکایی عشق پیدا می‌کند. دانش آموزی به نام اوشا (فریدا پینتو، بهترین کار ممکن را در نقش دوست دختر حمایتی انجام می دهد که به معنای واقعی کلمه به دلیل برنامه سفر قهرمان با آن تماس گرفته شده است). اما حتی با انباشته شدن موفقیت‌های زندگی، جی.

همه چیز زمانی به اوج می رسد که یک روز قبل از مصاحبه برای یک کارمند حقوقی تابستانی که می تواند بودجه ترم بعدی تحصیلی اش را تامین کند، او به خانه فراخوانده می شود تا با مادرش بیو (امی آدامز)، معتادی که برای ترک اعتیاد وارد و خارج شده است، به خانه برود. و فقط از مصرف بیش از حد هروئین جان سالم به در برد. گذشته هرگز گذشته نیست، به خصوص در مورد خانواده: این نزدیک ترین چیز به پیامی است که این فیلم واقعاً به آن علاقه دارد.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

قبیله ونس از یک شهر کوهستانی کوچک در شمال کنتاکی می‌آیند. این جایی است که خانواده‌ها به ماشین‌های کلنگی دست می‌گیرند تا قطعات را جدا کنند، و همسایه‌ها به بچه‌ها هشدار می‌دهند که به سمت چاله شنای محلی می‌روند تا مراقب مارهای سمی باشند. J.D. در یک شام با یالی‌های پاشنه‌دار از ارتباطی دور با دشمنی هتفیلد و مک کوی استفاده می‌کند و به معنای واقعی کلمه بر اساس یک کلیشه غذا می‌خورد. وقتی این کار را می کند تا حدودی از خودش متنفر است، اما فکر می کند ارز فرهنگی، مانند کاغذ کاغذی، ممکن است خرج شود. مادربزرگ جی. اما تغییر مناظر چرخه‌های فرهنگی را که او را تعریف می‌کرد، نشکست: ماماو از پس‌زمینه‌ای مملو از خشونت خانگی فرار کرد تا خودش وارد یک رابطه سوءاستفاده‌کننده شود، و اعتیاد دخترش زندگی نسل بعدی را به جهنم تبدیل کرده است.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

جالب اینجاست که به نظر می رسد سازندگان فیلم آگاهانه تصمیم گرفته اند که هیچ یک از این موارد را برای افرادی که ممکن است قبلاً درباره آن نمی دانستند توضیح ندهند. «Hillbilly Elegy» به کارگردانی ران هاوارد کهنه کار - که احتمالاً نزدیک‌ترین چیزی است که به یک متخصص آمریکایی که هنوز در درام‌های پرهزینه کار می‌کند - علاقه چندانی به بیان اظهارات گسترده در مورد ریشه‌های تاریخی شکایات کمربند زنگ‌دار سفیدپوست، طبقه کارگر و جمهوری‌خواهان نسبت به آن ندارد. -به نام "آمریکای آبی".

در کنار تماشای فیلم خارجی و سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

این منبع جذابیت کتاب پس از انتخاب دونالد ترامپ بود - چیزی که آن را به یک پرفروش شگفت‌انگیز تبدیل کرد و برای کارشناسان رسانه‌ای که تلاش می‌کردند بفهمند چه اتفاقی افتاده است، به نوعی سنگ روزتا تبدیل شد. قابل درک است که نسخه فیلم ممکن است برخی از بینندگان را به دلیل قرار دادن بوم گسترده تر ونس (هر چه که در مورد دقت آن فکر می کنند) در زیر متن گفتگوها و تصمیمات شخصیت ها طفره بزند. ویرایش گاهی اوقات به سرعت بین میدل‌تاون امروزی، با ویترین فروشگاه‌های تخته‌شده و مجتمع‌های تولیدی بسته‌شده، تا دوره‌های قبلی که احساس امکان اقتصادی وجود داشت، کاهش می‌یابد. هنگامی که جی دی متوجه می شود که مادرش در شرف اخراج از بیمارستان است و باید هر چه زودتر یک تخت باز در یک مرکز ریکاوری پیدا کند، به خانواده و دوستانش می گوید و پیشنهادات آنها گواهی بر تجربه دست اول خود در برخورد با این موضوع است. مسئله.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

رویکرد پوکری اغلب نتیجه معکوس می‌دهد، به‌ویژه زمانی که فیلم مرثیه هیلبیلی روی زندگی Mamaw تمرکز می‌کند، نیرویی دلسوز و در عین حال سخت‌گیر و توهین‌کننده طبیعت. کلاه گیس فرفری کلوز، عینک بزرگ، آرایش زرق و برق‌زدایی و انتخاب‌های گستاخانه (ماماو همیشه سیگاری در دهانش روشن است، حتی وقتی انباری می‌اندازد) به بی‌حساسیت یا کاریکاتور هالیوود متهم شده‌اند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 22 شهريور 1401ساعت 12:47  توسط المیرا   بازدید 166 برچسب ها:

تماشای فیلم مامور مخفی

یک مرد شیلیایی و بیوه اخیر به نام سرجیو به آگهی طبقه بندی شده یک شغل غیرمعمول در یک سرویس تحقیقات خصوصی پاسخ می دهد. تا حدی غیرمعمول است زیرا به دنبال مردانی بین 80 تا 90 سال است که با فناوری خوب و مستقل هستند. پس از برنده شدن در کنسرت، سرجیو می‌آموزد که به یک خانه سالمندان نفوذ می‌کند، مجهز به خودکاری است که دوربین کوچکی دارد و عینک‌هایی با لبه‌های ضخیم با دوربین داخل آن. ماموریت سرجیو این است که مطمئن شود مادر یکی از مراجعان که در مرکز است مورد آزار و اذیت قرار نگرفته یا چیزهای او دزدیده نشده است. این شغلی است که مرد رواقی 83 ساله با احساس غرور و دلسوزی آشکار خود به عهده خواهد گرفت – اگر بتواند ابتدا آیفون خود را بفهمد. با وجود عجیب و غریب و پراکنده بودن آن، «مامور خال» نگاهی جدی به دوران پیری است و جامعه ای پر از مردم درست مثل سرجیو.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

با تماشای فیلم مامور مخفی، در ابتدا احساس می‌کنید که طرح بزرگ‌تری در حال بازی است. چرا دوربین ها آنچه را که او در حال حاضر می خواهد با ابزارهای فانتزی ضبط کند، ثبت می کنند؟ آیا این یک تنظیم است؟ آیا به ما دروغ می گویند؟ اما اجازه دهید اکنون این نگرانی حواس‌پرت کننده را از بین ببرم – تنها انگیزه مستند این است که می‌خواهد زندگی درون خانه را از طریق شخصی که در ابتدا از این جامعه افراد دوست‌داشتنی، اما اغلب تنها حذف شده بود، نشان دهد. در تاریخ مستندسازانی که سعی می‌کنند بدون تغییر در فضا نفوذ کنند، این یکی از راه‌های سرگرم‌کننده‌تر برای وارد کردن دوربین‌ها به داخل خانه سالمندان است که چند مشکل دارد و مردم را به صحبت وادار می‌کند. هیچ کس در خانه نمی داند که یک جاسوس در میان آنها است.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

سرجیو به عنوان "چشم و گوش" کارفرمایش رومولو وجود دارد، اما عنصر گرم کننده ای در فیلم مامور مخفی وجود دارد که سرجیو به ساکنان مخاطبی می دهد تا با آن صحبت کنند. آنها ممکن است فکر کنند که فقط سرجیو است، اما این بیننده فیلم است که می‌تواند با شعر پردیتا، یا عشق برتیتا به خودمختاری یا دزدی مارتا آشنا شود. این مستند بر قالب مصاحبه سر سخنگو متکی نیست، و با این حال همان تأثیر را دارد - در اینجا افکار و نگرانی های ساکنان مختلف، به لطف گفتگوی سرجیو با آنها، وجود دارد.

در کنار سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

مایت آلبردی، کارگردان، در ابتدا حضور خود را به شیوه‌ای هوشمندانه نشان می‌دهد، با دوربینی که از عینک جاسوسی سرجیو نشان می‌دهد گروهی را که در اتاق با او فیلم‌برداری می‌کنند - یک صدابردار، یک فیلمبردار و یک کارگردان. این زمینه بصری در همه جا زنگ می زند، و شما از لحظات مهم و صمیمانه مستند قدردانی می کنید، زیرا سرجیو در خانه عمدتاً زنان مورد استقبال قرار می گیرد و با ساکنان مختلف در صحنه های دلگرم کننده و کم کلام صحبت می کند که مرد تیزهوش لباس را بیشتر به عنوان یک مرد قاب می کند.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

دوست جدید نسبت به بازدید کننده گاهی اوقات سرجیو کاری را انجام می دهد که برای انجام آن فرستاده شده است، تماشای ساکنان خاصی و نوشتن نت های فراوان، در حالی که یک گیتار شبیه جیمز باند کار نه چندان ظریف او را همراهی می کند. اما ما به سختی فیلم ضبط شده او را از روی خودکار یا عینک می بینیم، زیرا این مستند بیشتر به تماشای نشستن او و گپ زدن او با این زنان مختلف است و قلب او برای آنها می شکند. در همین حال، دوربین عقب می‌ماند، از شیشه درهای بسته نگاه می‌کند، یا پشت برخی از برگ‌هایی قرار می‌گیرد که توسط نسیم ملایم وزیده شده‌اند.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

آرزو می‌شود که «مامور خال» با پیام یا ناامیدی‌اش از برخی شرایط غیرانسانی در خانه سالمندان به اوج بیشتری برسد. اما مستند با لطافت خود موفق می شود، در حالی که به وضوح به ما یادآوری می کند که جامعه چقدر راحت می تواند بزرگان خود را فراموش کند. سونیا، زنی که سرجیو برای مراقبت فرستاده شده است، تنها ساکنی نیست که اعضای خانواده اش را بررسی نمی کنند و از دیگران می خواهند که این کار را انجام دهند. اما خوشبختانه افراد مهربانی مانند سرجیو وجود دارند و این حس که دوستی سن و سال نمی شناسد.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 22 شهريور 1401ساعت 12:46  توسط المیرا   بازدید 188 برچسب ها:

فیلم کله عنکبوتی

می‌توانیم فیلم‌ های علمی تخیلی بیشتری مانند فیلم فراماشینی ساخته الکس گارلند داشته باشیم. نه این که آنها باید در مورد یک موضوع باشند، اما جذابیت مثمر ثمری در تماشای یک بازیگر محدود با متغیرهایی در تجربه انسانی وجود دارد، همه در یک محیط آینده نگرانه عجیب. فیلم کله عنکبوتی، جدیدترین فیلم جوزف کوسینسکی پس از فیلم تاپ گان: ماوریک ماه گذشته، با من موافق است، زیرا با شباهت‌های فراوانش حتی دانشمند دیوانه‌اش - با بازی کریس همسورث که چشمک می‌زند - دارد که به موسیقی پاپ گرایش دارد. اما اهمیت فردی «کله عنکبوتی» موضوع بزرگ‌تری است، و در نهایت آن‌قدر که آرزو می‌کند هوشمندانه یا چشم‌باز نیست.

تماشای آنلاین فیلم و سریال با دوبله و زیرنویس در سایت دوبله فیلم فراهم شده است.

فیلم کله عنکبوتی نوع متفاوتی از سیستم زندان را تصور می‌کند - سیستمی با سیاست درهای باز که به زندانیان اجازه می‌دهد تا حس خود را داشته باشند، برای خودشان آشپزی کنند و هر وقت می‌خواهند کار کنند. چیزی که آنها به عنوان تنبیه قربانی می کنند، شیمی مغزشان برای علم است، که توسط استیو آبنستی (کریس همسورث)، به دنبال دستورات کمیته پروتکل که امیدوار است مشکلات جهان را از طریق دوز درمان کند، با آن بازی می کند. زندانی اراده آزاد برای مصرف یک دوز آزمایشی دارد - که با گفتن "تأیید" می شود - و می تواند با نفرت از خود "دارکن فلوکس" یا نیاز شدید به خندیدن از "لافودیل" روبرو شود. اگر آبنستی به آن‌ها نیاز دارد تا آنچه را که فکر می‌کنند بیان کنند، دوز را (از طریق یک برنامه تلفن هوشمند) در «Verbaluce» افزایش می‌دهد. اینها اسامی عجیبی هستند (برگرفته از داستان کوتاه جورج ساندرز Escape from Spiderhead، یک حساب اول شخص که با پرتاب کردن این کلمات به طور اتفاقی رشد می کند)، و مطمئناً عجیب است که همسورث در نقش این مرد باشد.

نماوا آرشیو کاملی از فیلم سینمایی دوبله فارسی را دارا است. با خرید اشتراک سایت فیلم نماوا، میتوانید فيلمهاى سينمايى ايرانى جديد را تماشا کنید.

یکی از عوارض جانبی خوب "کله عنکبوتی" این است که اجراها می توانند قدرت خاص خود را داشته باشند، اما نه زمانی که دوز خاصی به آنها داده می شود. مایلز تلر و جورنی اسمولت، دو تن از زندانیان اصلی، به ترتیب در نقش جف و لیزی نقش‌آفرینی می‌کنند. زندان به آنها فرصتی برای بخشش خود داده است، زیرا هر دو به دلیل موارد وحشتناک قتل عمد در اینجا هستند. خنده‌دار است، اما آشکار کردن این که چگونه صحنه‌های دوز فیلم، این شبیه‌سازی‌هایی که با جیغ زدن، پیچیدن روی مبل و گاهی تظاهر به خودکشی جان می‌دهند، شما را سرد می‌کند. عمل تحت اللفظی آبنستی که آن‌ها را به سمت‌های مختلف برمی‌گرداند، تقریباً به نوعی خودپسندی از فیلمی تبدیل می‌شود که خودش قدرت و دلیل مبهم‌اش را برای وجود مجبور می‌کند.

در کنار تماشای فیلم و سریال، می توانید فیلم ها را از سایت فیلم نماوا دانلود کنید. دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی، فیلم سینمایی هندی عاشقانه، دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی، دانلود برنامه کودک سینمایی جدید، فیلم سینمایی اکشن، دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است.

«هد عنکبوتی» بر اساس داستان کوتاه ساندرز، اما با بوی متمایزی که توسط فیلمنامه نویسان خودپسند «ددپول»، رت ریس و پل ورنیک، به آن تعلق می گیرد، تلاش می کند تا دمدمی مزاجی آزاردهنده ای پیدا کند. نابغه شرور متوسط ​​شما نیست، و نه فیلم کله عنکبوتی ندامتگاه معمولی شما، و این تریلر علمی-تخیلی پرحرف همیشگی شما نیست. حتی تیتراژ آغازین و پایانی با خراش مرغ صورتی همراه با آهنگ شادی آور سوپرترامپ است که موسیقی متنی را آغاز می کند که آشکارا بین جورج بنسون، چاک مانژیونه و هال و اوتس پخش می شود. اما هر چیزی که «کله عنکبوتی» به آن می‌خندد، یا سعی می‌کند مخفیانه به درون درامش نفوذ کند، به اندازه کافی نمی‌درخشد. فیلم می‌تواند آنقدر عقب‌افتاده باشد که حتی نقش اصلی‌اش هم بی‌جا به نظر می‌رسد - در ابتدا جالب است که ببینیم همسورث نقش شخصی را به همان اندازه که دستکاری می‌کند خلع سلاح می‌کند، اما او تبدیل به بیانی سنگین از اظهارات محدود فیلم درباره علم، قدرت و کنترل می‌شود. او دلیل محکم‌تری برای بازنویسی می‌کند، برای کسی که فقط «دانشمند داغ عینک‌دار» را پس نمی‌گیرد.

در کنار ژانرهای مختلف، دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است. برای کودکان نیز انیمیشن جدید دوبله فارسی در نماوا فراهم شده است.

بسیاری از «کله عنکبوتی» به کنجکاوی فرضیه‌اش تکیه می‌کنند، که با تماشای همسورث که تلر را در مراحل مختلف تحت فشار قرار می‌دهد، مورد آزار قرار می‌گیرد و دوستی ایجاد می‌کند که این فیلم آن را به‌عنوان نقش‌های ساده‌اش در نظر می‌گیرد. تقریباً کافی است که متوجه نشوید در 40 دقیقه اول آنقدر اتفاق می افتد که آزمایش ها - که بیشتر و بیشتر دستکاری می شوند - به سختی ناراحتی تجمعی دارند. معلوم می شود که یک داستان کوتاه چقدر باید کشیده شده باشد.

فیلم های خانوادگی اما در نماوا آرشیو کاملی دارند. در نماوا علاوه بر آرشیو فیلم های قدیمی و جدید، پخش زنده نیز قرار دارد. پخش زنده والیبال، پخش زنده فوتبال و دیگر ورزش ها در نماوا فراهم شده است.

مفهوم زندان به اندازه عمارت مورد استفاده برای ندامتگاه اصلی آن ملموس است، اما به نظر می‌رسد «سر عنکبوتی» بیشتر با پیش‌فرضش می‌گوید تا دنباله‌روی‌اش. این انگیزه برای به تصویر کشیدن این است که چگونه سیستم زندان های آمریکا می تواند انسانی تر باشد، اما پس از آن، افشاگری های بزرگتر در مورد آنچه واقعاً در جریان است، تا آنجا که می توانید به یک ضد غافلگیری نزدیک می شود. دستکاری بدتر از آن است که جف می‌داند، و توطئه، ماهیت توخالی فیلم را با هیجان‌های راحتش (از جمله صحنه‌ای شامل انداختن کلیدهای یک کشوی مخفی، و شانه بالا انداختن یک پایان بزرگ) فراگیرتر می‌کند. حتی اخلاق مربوط به زندان هم بی دندان می شود. نمی‌خواهد قایق را در مورد سیستم زندان تکان دهد - همان طور ک  فیلم تاپ گان ز محاسبه چیزی که واقعاً به آن جت‌ها کمک می‌کند اجتناب می‌کند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 16 شهريور 1401ساعت 23:31  توسط المیرا   بازدید 150 برچسب ها:

فیلم کله عنکبوتی

می‌توانیم فیلم‌ های علمی تخیلی بیشتری مانند فیلم فراماشینی ساخته الکس گارلند داشته باشیم. نه این که آنها باید در مورد یک موضوع باشند، اما جذابیت مثمر ثمری در تماشای یک بازیگر محدود با متغیرهایی در تجربه انسانی وجود دارد، همه در یک محیط آینده نگرانه عجیب. فیلم کله عنکبوتی، جدیدترین فیلم جوزف کوسینسکی پس از فیلم تاپ گان: ماوریک ماه گذشته، با من موافق است، زیرا با شباهت‌های فراوانش حتی دانشمند دیوانه‌اش - با بازی کریس همسورث که چشمک می‌زند - دارد که به موسیقی پاپ گرایش دارد. اما اهمیت فردی «کله عنکبوتی» موضوع بزرگ‌تری است، و در نهایت آن‌قدر که آرزو می‌کند هوشمندانه یا چشم‌باز نیست.

تماشای آنلاین فیلم و سریال با دوبله و زیرنویس در سایت دوبله فیلم فراهم شده است.

فیلم کله عنکبوتی نوع متفاوتی از سیستم زندان را تصور می‌کند - سیستمی با سیاست درهای باز که به زندانیان اجازه می‌دهد تا حس خود را داشته باشند، برای خودشان آشپزی کنند و هر وقت می‌خواهند کار کنند. چیزی که آنها به عنوان تنبیه قربانی می کنند، شیمی مغزشان برای علم است، که توسط استیو آبنستی (کریس همسورث)، به دنبال دستورات کمیته پروتکل که امیدوار است مشکلات جهان را از طریق دوز درمان کند، با آن بازی می کند. زندانی اراده آزاد برای مصرف یک دوز آزمایشی دارد - که با گفتن "تأیید" می شود - و می تواند با نفرت از خود "دارکن فلوکس" یا نیاز شدید به خندیدن از "لافودیل" روبرو شود. اگر آبنستی به آن‌ها نیاز دارد تا آنچه را که فکر می‌کنند بیان کنند، دوز را (از طریق یک برنامه تلفن هوشمند) در «Verbaluce» افزایش می‌دهد. اینها اسامی عجیبی هستند (برگرفته از داستان کوتاه جورج ساندرز Escape from Spiderhead، یک حساب اول شخص که با پرتاب کردن این کلمات به طور اتفاقی رشد می کند)، و مطمئناً عجیب است که همسورث در نقش این مرد باشد.

نماوا آرشیو کاملی از فیلم سینمایی دوبله فارسی را دارا است. با خرید اشتراک سایت فیلم نماوا، میتوانید فيلمهاى سينمايى ايرانى جديد را تماشا کنید.

یکی از عوارض جانبی خوب "کله عنکبوتی" این است که اجراها می توانند قدرت خاص خود را داشته باشند، اما نه زمانی که دوز خاصی به آنها داده می شود. مایلز تلر و جورنی اسمولت، دو تن از زندانیان اصلی، به ترتیب در نقش جف و لیزی نقش‌آفرینی می‌کنند. زندان به آنها فرصتی برای بخشش خود داده است، زیرا هر دو به دلیل موارد وحشتناک قتل عمد در اینجا هستند. خنده‌دار است، اما آشکار کردن این که چگونه صحنه‌های دوز فیلم، این شبیه‌سازی‌هایی که با جیغ زدن، پیچیدن روی مبل و گاهی تظاهر به خودکشی جان می‌دهند، شما را سرد می‌کند. عمل تحت اللفظی آبنستی که آن‌ها را به سمت‌های مختلف برمی‌گرداند، تقریباً به نوعی خودپسندی از فیلمی تبدیل می‌شود که خودش قدرت و دلیل مبهم‌اش را برای وجود مجبور می‌کند.

در کنار تماشای فیلم و سریال، می توانید فیلم ها را از سایت فیلم نماوا دانلود کنید. دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی، فیلم سینمایی هندی عاشقانه، دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی، دانلود برنامه کودک سینمایی جدید، فیلم سینمایی اکشن، دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است.

«هد عنکبوتی» بر اساس داستان کوتاه ساندرز، اما با بوی متمایزی که توسط فیلمنامه نویسان خودپسند «ددپول»، رت ریس و پل ورنیک، به آن تعلق می گیرد، تلاش می کند تا دمدمی مزاجی آزاردهنده ای پیدا کند. نابغه شرور متوسط ​​شما نیست، و نه فیلم کله عنکبوتی ندامتگاه معمولی شما، و این تریلر علمی-تخیلی پرحرف همیشگی شما نیست. حتی تیتراژ آغازین و پایانی با خراش مرغ صورتی همراه با آهنگ شادی آور سوپرترامپ است که موسیقی متنی را آغاز می کند که آشکارا بین جورج بنسون، چاک مانژیونه و هال و اوتس پخش می شود. اما هر چیزی که «کله عنکبوتی» به آن می‌خندد، یا سعی می‌کند مخفیانه به درون درامش نفوذ کند، به اندازه کافی نمی‌درخشد. فیلم می‌تواند آنقدر عقب‌افتاده باشد که حتی نقش اصلی‌اش هم بی‌جا به نظر می‌رسد - در ابتدا جالب است که ببینیم همسورث نقش شخصی را به همان اندازه که دستکاری می‌کند خلع سلاح می‌کند، اما او تبدیل به بیانی سنگین از اظهارات محدود فیلم درباره علم، قدرت و کنترل می‌شود. او دلیل محکم‌تری برای بازنویسی می‌کند، برای کسی که فقط «دانشمند داغ عینک‌دار» را پس نمی‌گیرد.

در کنار ژانرهای مختلف، دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است. برای کودکان نیز انیمیشن جدید دوبله فارسی در نماوا فراهم شده است.

بسیاری از «کله عنکبوتی» به کنجکاوی فرضیه‌اش تکیه می‌کنند، که با تماشای همسورث که تلر را در مراحل مختلف تحت فشار قرار می‌دهد، مورد آزار قرار می‌گیرد و دوستی ایجاد می‌کند که این فیلم آن را به‌عنوان نقش‌های ساده‌اش در نظر می‌گیرد. تقریباً کافی است که متوجه نشوید در 40 دقیقه اول آنقدر اتفاق می افتد که آزمایش ها - که بیشتر و بیشتر دستکاری می شوند - به سختی ناراحتی تجمعی دارند. معلوم می شود که یک داستان کوتاه چقدر باید کشیده شده باشد.

فیلم های خانوادگی اما در نماوا آرشیو کاملی دارند. در نماوا علاوه بر آرشیو فیلم های قدیمی و جدید، پخش زنده نیز قرار دارد. پخش زنده والیبال، پخش زنده فوتبال و دیگر ورزش ها در نماوا فراهم شده است.

مفهوم زندان به اندازه عمارت مورد استفاده برای ندامتگاه اصلی آن ملموس است، اما به نظر می‌رسد «سر عنکبوتی» بیشتر با پیش‌فرضش می‌گوید تا دنباله‌روی‌اش. این انگیزه برای به تصویر کشیدن این است که چگونه سیستم زندان های آمریکا می تواند انسانی تر باشد، اما پس از آن، افشاگری های بزرگتر در مورد آنچه واقعاً در جریان است، تا آنجا که می توانید به یک ضد غافلگیری نزدیک می شود. دستکاری بدتر از آن است که جف می‌داند، و توطئه، ماهیت توخالی فیلم را با هیجان‌های راحتش (از جمله صحنه‌ای شامل انداختن کلیدهای یک کشوی مخفی، و شانه بالا انداختن یک پایان بزرگ) فراگیرتر می‌کند. حتی اخلاق مربوط به زندان هم بی دندان می شود. نمی‌خواهد قایق را در مورد سیستم زندان تکان دهد - همان طور ک  فیلم تاپ گان ز محاسبه چیزی که واقعاً به آن جت‌ها کمک می‌کند اجتناب می‌کند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 16 شهريور 1401ساعت 23:31  توسط المیرا   بازدید 136 برچسب ها:

فیلم های کوتاه که برنده جایزه شدند

فیلم‌های کوتاه در کانون: فیلم‌های کوتاه نامزد اسکار ۲۰۱۹

بار دیگر، پیکسار، کودکان در معرض خطر و پناهندگان، منظره فیلم کوتاه نامزد اسکار را پر می کنند. و بار دیگر، Shorts TV  این فرصت را برای شما به ارمغان می آورد تا همه پانزده فیلم را قبل از نمایش بزرگ در 24 فوریه (چه در جریان یا در سینما) مشاهده کنید.

در کنار تماشای فیلم خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

به نظر می‌رسد که دسته امسال با بسیاری از انواع انتخاب‌های معمول آشنا هستند، اما برخی از فیلم های کوتاه در هر دسته وجود دارند که به خوبی یکدیگر را تحسین می‌کنند. مستند گوسفند سیاه و روایت پوست به خوبی با هم در یک طرح موضوعی کار می کنند، مانند انیمیشن «آخر ظهر» و لایو اکشن «مارگریت». البته هیچ کس در برنامه نویسی چنین برنامه ای ندارد. اما بسیاری از فیلم‌های اینجا ارزش این را دارند که از گمنامی بیرون کشیده شوند و توسط تماشاگران کنجکاو کشف شوند.

برای تماشای سریال خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

لایو اکشن

فیلم بازداشت - از یک طرف، در شرایط عادی، اگر این جایزه را نبرد (فیلم های ساده و انگلیسی زبان تمایل دارند)، با داستان واقعی دلخراش و عناصر هیجان انگیز مقاومت ناپذیر، تعجب می کنم. از سوی دیگر، اگر چیزی جز اشاره به سن دو پسری که مرتکب جنایت غیرقابل تصوری شده اند، چیزی برای گفتن وجود ندارد، چرا دست به چنین اتفاق ناخوشایندی می زنیم؟ «بازداشت» جنجال‌های زیادی را از طرف والدین واقعی که هرگز برای فیلم مشورت نکرده‌اند، همراه با بسیاری دیگر از بریتانیایی‌ها که احساس می‌کنند فیلم از ابتدا هیچ شغلی ندارد، ایجاد کرده است. با این وجود، به سختی می توان از «بازداشت» شانه خالی کرد، به ویژه با توجه به دو بازی قوی توسط رهبران جوان، الی سولان و لئون هیوز، به عنوان دو پسر که در ناپدید شدن یک کودک نوپا مورد بازجویی قرار می گیرند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

فیلم وحشی - هر سال، به نظر می رسد این دسته باید حداقل یک فیلم با کودکان در معرض خطر داشته باشد. امسال چهارتا داریم. این فیلم درباره دو پسر است که در یک معدن نمک بازی معصومانه ای انجام می دهند تا اینکه فاجعه ای رخ می دهد. برخلاف «بازداشت» قابل تماشا، اما با مشت، «فاو» رویکردی ظریف‌تر و شاعرانه‌تر در مورد چگونگی وقوع تراژدی‌ها بین خردسالانی دارد که هنوز درک نکرده‌اند که طبیعت چه کاری می‌تواند انجام دهد و چقدر می‌تواند نابخشودنی باشد. اجراها در اینجا به همان اندازه قوی هستند و کارگردانی مطمئن جرمی کنت در پایان یک احساس ناراحت کننده واقعی به بیننده می دهد که ممکن است برای مدتی باقی بماند.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

فیلم مارگریت- یکی دیگر از آثار فرانسوی-کانادایی (مثل «فاو»)، این فیلم داستان ملایمی از رابطه یک زن سالخورده با پرستارش و چگونگی ایجاد حس پشیمانی را روایت می‌کند. اگرچه ممکن است از ابتدا توجه زیادی را جلب نکند، "مارگریت" ماریان فارلی به زیبایی آشکار می شود و در عین حال به بیننده احساس واقعی می دهد که چگونه زمان برای این زن به آرامی می گذرد و چقدر باید با انتخاب هایش زندگی کند. انجام شده در زندگی (یا انتخاب های انجام شده برای او). پایان غیرقابل انکار متحرک است و به قوسی دست می یابد که برای قالب فیلم کوتاه کاملاً کار می کند.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

فیلم مادر - این از نظر فنی یکی دیگر از بچه های فیلم خطرناک است، اما ما هرگز بچه را نمی بینیم و خطر به تصورات ما سپرده می شود. مادری (مارتا میتو) از پسر شش ساله‌اش که آخر هفته را با پدرش در فرانسه گذرانده است، تماس تلفنی دریافت می‌کند - پدرش ناپدید شده و پسر چیزی جز یک تلفن همراه با باتری کم ندارد. . این شگفتی یکباره بینندگان را مجذوب خود نگه می دارد و تعامل باورپذیر بین میتو و مادرش (بلانکا آپیلانز) که تمام مدت با او است، بر تنش می افزاید. «مادره» یک فیلم هیجان‌انگیز کوچک است که با تیتراژ پایانی غیرضروری پر زرق و برق و حواس‌پرت‌کننده‌اش با یک نوت احمقانه به پایان می‌رسد.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

فیلم پوست - بچه های در معرض خطر در فیلم گای ناتیو، پسرانی هستند که والدین آنها روش های متفاوتی برای درس دادن به فرزندان خود دارند، پس از درگیری بین یک نئونازی تندرو (جاناتان تاکر) و یک سیاهپوست بی گناه (اشلی توماس) ) انتقامی را به ارمغان می آورد که بیشتر آنها فقط می توانند رویای آن را ببینند. ناتیو کار فوق العاده ای انجام می دهد تا این واقعیت را به تصویر بکشد که تا زمانی که درس های کوچک فکری به فرزندانشان منتقل شود، آینده نازی های اسلحه کش در آینده ای غیرقابل پیش بینی ادامه خواهد داشت. آیا کودک درس درست را از این فاجعه خواهد گرفت؟ هوپ به شکل مادر ملایم‌ترش (دانیل مک‌دونالد از «پاتی کیک دلار») ظاهر می‌شود، اما حتی در آن زمان هم نمی‌توانیم مطمئن باشیم. این مورد علاقه من در بین پنج نامزد است و «مارگریت» در رده دوم قرار دارد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 16 شهريور 1401ساعت 23:29  توسط المیرا   بازدید 130 برچسب ها:

فیلم بازداشت

"ترور سفید" تایوان یکی از تاریک ترین فصل های تاریخ ملی آن محسوب می شود.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

در طول این دوره 40 ساله حکومت استبدادی، هزاران شهروند توسط دولت سرکوبگر کومینتانگ (KMT) کشور به ظن مخالفت سیاسی زندانی و اعدام شدند. به غیرنظامیان دستور داده شد که به یکدیگر اطلاع دهند و خانواده ها از هم پاشیده شدند. احساس عمومی ابراز شده توسط مقامات این بود که بهتر است صد نفر بیگناه را جمع آوری کنند تا اینکه یک مجرم آزاد شود. چپ‌ها، نخبگان و روشنفکران از ترس همدردی با کمونیسم یا مقاومت در برابر حکومت KMT هدف قرار گرفتند.

دولت تایوان هرگز آمار رسمی کشته شدگان را اعلام نکرده است و در کتاب های درسی آن تا حد زیادی اشاره ای به ترور سفید نشده است. اگرچه تایوان در سال 1987 دموکراتیزه شد، اما این پاکسازی به احساس ملتی کمک کرده است که هنوز با گذشته خود آشتی نکرده است. داستان فیلم بازداشت جان هسو که در سال 1962 اتفاق می‌افتد – بخشی از مولد ترس از پرش، بخشی تمثیل سیاسی – بار موضوعی غیرمعمول اصلاح این اشتباه تاریخی را در اکران ترکیبی تئاتر/مجازی خود حمل می‌کند.

در کنار تماشای فیلم خارجی و سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

با توجه به اینکه ترس سفید به ندرت روی پرده به تصویر کشیده شده است، این که این هدف را انجام می دهد، یک موقعیت خاص به نظر می رسد، و فیلم را چالشی تحسین برانگیز (اگر غیر قابل رغبت) قرار می دهد. یک استثنا قابل توجه: «شهر غم» برنده شیر طلایی هو هسیائو هسین، شاهکاری در سال 1989 درباره آن دوره. اما جنایات ترور سفید آشکار و چند لایه بود، که جذابیت جن گیری شیاطین آن از طریق وحشت را توضیح می دهد. "La Llorona" استادانه جایرو بوستامانته، سال گذشته، سوزن موضوعی مشابهی را نخ کرد و زن گریان عنوان خود را به عنوان نیرویی برای حقیقت، عدالت، و آشتی در گواتمالای پس از نسل کشی دوباره تصور کرد.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

و در اقتباس از بازی ویدئویی ترسناک بقای رد شمع به همین نام برای اولین بار در کارگردانی، فیلم هسو - که در پنج رشته در جوایز اسب طلایی، معادل جایزه اسکار تایوان، برنده شد - به سرعت برای تنظیم زمینه تاریخی داستان حرکت می کند. آشکارا رقص بلندپروازی های خود را به عنوان یک هیجان ماوراء طبیعی و یک حسابرسی دیرهنگام.

یک پیش درآمد غم انگیز و رویایی، وی (تسنگ چینگ هوآ)، دانش آموز دبیرستانی را معرفی می کند که در حال له کردن همکلاسی نیش (جینگل وانگ) است. وی با احتیاط در یک باشگاه ادبی زیرزمینی شرکت می کند و با همکلاسی ها و دو معلم - خانم یین (سیسیلیا چوی) و آقای ژانگ (فو منگ-پو) - ملاقات می کند تا در مورد سیاست و شعر صحبت کنند. ما می آموزیم که نیش، محبت های خودش را نسبت به آقای ژانگ پرورش می دهد، اگرچه این نیز در خفا انجام می شود.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

از آنجا، اکشن ناگهان به دنبال فانگ و وی تغییر می‌کند – که بین آن‌ها به‌عنوان شخصیت‌های نقطه‌نظر جابه‌جا می‌شوند – در حالی که در نسخه‌ای سورئال و برزخی از مدرسه‌شان بیدار می‌شوند، بدون اینکه به یاد بیاورند چگونه به آنجا رسیده‌اند. در این قلمرو کابوس، شب ناگسستنی است، ارواح بی چهره در راهروها پرسه می زنند، و هیولاهای تغییر شکل یافته با لباس های KMT در هر گوشه ای در کمین هستند. این یک تغییر گیج کننده از سرعت صحنه های ابتدایی فیلم است و عمداً همینطور است.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

هسو که مخاطبانش را در یک واقعیت کابوس‌وار سایه‌ها و شبح‌ها می‌اندازد، منتظر می‌ماند تا عمل دوم دو برابر شود و توضیح دهد که چرا دانش‌آموزان تسخیر شده‌اند. اما از آنجایی که فلاش بک ها تصویر بزرگتر را در کانون توجه قرار می دهند و سرنوشت اعضای باشگاه و همچنین تنش های سیاسی و عاشقانه ای را که باعث خیانت آنها شده است را آشکار می کنند، «بازداشت» در نهایت دست به کار می شود تا قطعات پازل خود را در کنار هم قرار دهد.

این فیلم که به کارگردانی ظرافتی توسط هسو ساخته شده است، توسط مدیر فیلمبرداری او، چو وای هسین، با درخششی بد خلق و اکسپرسیونیستی همراه شده است. طراحی دقیق تولید وانگ چی چنگ و امتیاز رشته‌های نگران‌کننده لومینگ لو، هر دو از درجه بالایی غیرمعمول هستند، که تا حد زیادی به ایجاد فضای ماورایی مدرسه کمک می‌کند. ویرایش، توسط شیه منگ جو، چندین درجه کمتر الهام گرفته شده است، و «بازداشت» را با تکیه بیش از حدش به برش‌های سریع و ترساندن پرش، چیزی نزدیک‌تر به محصول استودیویی می‌سازد. این بیشتر شبیه یک تصمیم تجاری به نظر می رسد تا یک تصمیم خلاقانه، اما تأثیر ناخواسته ای دارد که یک روایت پیچیده را حتی آشفته تر می کند.

و با این حال، فیلم بازداشت بیش از همه در شخصیت پردازی اش لنگ می زند. در حالی که بازی ای که از آن اقتباس شده بود یک تراژدی گسترده بود، به تدریج ترس های خود را به عنوان بسط فضای سر شکنجه شده فانگ نشان داد، ترکیبی از روایت غیرخطی Hsu و هیولاهای CGI غیرقابل قبول، این سطح از صمیمیت روانشناختی را رد می کند. تصمیم قبلی، به‌ویژه، باعث می‌شود که نیش و وی برای مدت طولانی شبیه آواتارهای تماشاچی ناشناس باشند، با توجه به اینکه چرخش پرده سوم به نمایش‌های دراماتیک مربوط به شخصیت‌های آن‌ها بستگی دارد. با توجه به اینکه دلیل کمی برای سرمایه گذاری روی بقای وی و فانگ نداریم، تقابل بین این دو خط زمانی به طور مشابه تنش خزنده قسمت اول را کاهش می دهد. با وجود تمام توجه بازی به راه هایی که ترس می تواند ریشه در روان شخصی و جمعی داشته باشد، این انطباق به طرز عجیبی غیرشخصی به نظر می رسد.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 16 شهريور 1401ساعت 23:27  توسط المیرا   بازدید 133 برچسب ها:

فیلم خارجی پوست

مردی میانسال سفیدپوست روی صحنه ای در فضای باز ایستاده و مخاطبان مشتاق را خطاب قرار می دهد و پیروانش را به جنون می اندازد. او می‌گوید که قصد دارد برای مجلس قانونگذاری ایالت اوهایو نامزد شود و تحقیر آسیایی‌ها، سیاه‌پوستان و سایر اقلیت‌ها (اگرچه از زبان بسیار توهین‌آمیزتری برای توصیف آنها استفاده می‌کند) فرض اصلی پلتفرم او است.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

او به زور پیشنهاد می‌کند: «شاید باید مجبورشان کنیم که بروند» و در پاسخ با تشویق‌های وحشیانه‌ای از موافقت استقبال کرد.

این انعکاس دلخراشی از نوع شعارهای «او را برگردان» است که در یک گردهمایی اخیر ریاست جمهوری شنیده ایم و در توییتر دیده ایم. اما در طول یک صحنه اولیه در فیلم پوست اتفاق می افتد و بیش از یک دهه پیش می گذرد. این درام که از داستان واقعی مرد جوانی الهام گرفته شده است که جرأت کرده از گروه سفیدپوست برتری‌طلب خود فرار کند و خالکوبی‌های نژادپرستانه‌اش را حذف کند، متأسفانه نمی‌تواند مرتبط‌تر باشد. برایون ویدنر از خشونت و نفرتی که زندگی او را برای مدت طولانی تعریف می کرد فرار کرد، اما آنها به جایی نمی رسند.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

فیلم نویسنده/کارگردان گای ناتیو دقیقاً یک نسخه بلند از کوتاه برنده اسکار و لایو اکشن او نیست، اگرچه اتفاقاً همین عنوان را دارد. هر دو فیلم درگیری‌های بین باندهای برتری‌طلب سفیدپوست و فعالان سیاهپوست را به تصویر می‌کشند و هر دوی آن‌ها دانیل مک‌دونالد، ستاره «پاتی کیک دلار» را در نقشی حیاتی نشان می‌دهند. و هر دو به شیوه‌ای سرسختانه کشف می‌کنند که پوشیدن باورهای خود در ظاهر به این شکل وقیحانه به چه معناست - عامل ارعابی که چنین تصاویری ایجاد می‌کند و عهد وفاداری که نشان می‌دهد.

در کنار تماشای فیلم خارجی و سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

این «پوست» بر روی ویدنر تمرکز می‌کند و اینکه چگونه وفاداری او به باشگاه اجتماعی ویلندرها، که در آن یکی از شخصیت‌های اصلی قدرت بود، شروع به تزلزل کرد. (داستان او قبلاً موضوع مستند «پاک کردن نفرت» در سال 2011 بوده است.) و در یک اجرای شگفت‌انگیز دگرگون‌کننده، جیمی بل در نقش ویدنر تقریباً غیرقابل تشخیص است. بل حجیم شده و پوشیده از خالکوبی‌های سفید قدرتی - بسیاری از آن‌ها روی صورت و گردنش - خود را با تکان‌های هولناکی حمل می‌کند، که لحظات مهربانی و نجابت او را در مقایسه بسیار چشمگیرتر می‌کند. بل این فرصت را پیدا می‌کند که دامنه عاطفی و فیزیکی عظیمی را در اینجا نشان دهد، و حتی زمانی که فیلمنامه به سمت پایان کمی ملودراماتیک می‌شود، خطی امن را ارائه می‌کند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

ناتیو بین زیر سوال بردن تدریجی ویدنر از باورها و اعمال نفرت انگیزش و حذف طاقت فرسا خالکوبی هایش، روندی طولانی را که او باید طی کند تا زندگی جدیدی را شروع کند، تغییر می دهد. دوربین‌های دستی، کلوزآپ‌های رفتارهای ناپایدار و کلی بداخلاقی به این فلاش‌بک‌ها احساس تنش و حس واضحی از مکان می‌دهد. عکس‌های جدیدتر از اقدامات پزشکی که او تحمل کرده، واضح‌تر، براق‌تر و جدا شده‌تر هستند و حس پاک کردن تخته سنگ را ایجاد می‌کنند.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

به تصویر کشیدن ویدنر با عمق و پیچیدگی یک تصمیم جذاب و ضروری است، هرچند که مطمئناً برخی از بینندگان را آزار خواهد داد. با وجود اعمال نفرت انگیزش، او کاملاً شیطانی نیست. او می تواند دوست داشتنی و مهربان باشد، به خصوص با روتوایلر محبوبش و سه دختر دوست دخترش، جولی (مکدونالد)، که به او نشان می دهند که عضوی از یک خانواده واقعی چه احساسی دارد. در طرف مقابل، بیل کمپ و ورا فارمیگا در نقش فرد و شرین کراگر، رهبران باند هستند، که به طرز حیرت انگیزی از مفهوم خانواده برای جذب بچه های گمشده و تنها که در خیابان ها می بینند استفاده می کنند. آنها اصرار دارند که پیروانشان آنها را بابا و مامان بنامند، و در حالی که هدفشان متحد است، از تاکتیک های کمی متفاوت برای حمله به طعمه خود استفاده می کنند. فرد - که با سخنرانی خود در شروع فیلم سربازان را به هم می ریزد - عشقی مردانه از عشق سرسخت تراوش می کند، و او در برداشت پیچیده اش از برادری و افتخار وایکینگ ها سخت گیر است. شرین جذاب است و دختر بزرگ جولی، دزیره نوجوان (زوی کولتی) را با تعارف و نام‌های زیبا مانند «عروسک» و «گران‌بها» اغوا می‌کند. فارمیگا با روش‌های محرمانه‌اش، استفاده محاسباتی از گرمای مادری و رفتاری آرام حتی در پرتنش‌ترین موقعیت‌ها، عمیقاً ناراحت‌کننده است.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

همانطور که ویدنر شروع به دیدن نور می کند و به دنبال تغییر راه خود با کمک فعال داریل جنکینز (مایک کولتر از "لوک کیج") است، طبیعتاً خود را در خطر فزاینده ای می بیند. حتی رفتن به یک ماموریت نیمه شب برای سوزاندن یک مسجد کافی نیست تا هموطنان ویلندر را متقاعد کند که او هنوز کاملاً در کشتی است. بل شک و درد ویدنر را محسوس می‌کند، همانطور که ناامیدی او در تلاش برای شروع دوباره احساس می‌کند. امید وسوسه انگیز، گریزان است. اما چیزی که «اسکین» با خوش‌بینانه نشان می‌دهد این است که اگر فردی که اینقدر عمیقاً در تنفر فرو رفته است بتواند زندگی خود را تغییر دهد، شاید واقعاً امیدی برای دیگران وجود داشته باشد. ایده خوبی است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 16 شهريور 1401ساعت 23:26  توسط المیرا   بازدید 130 برچسب ها:

فیلم باشگاه فوتبال نفتا

در امتداد مرز بین تونس و الجزایر، دو برادر جوان با یک الاغ روبرو می شوند. الاغ هدفون به سر دارد و محموله خطرناکی را حمل می کند. در جای دیگر در امتداد این مرز، دو مرد عصبی منتظر همان الاغ هستند، و آنچه را که با خود حمل می کند.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

تصمیمی که برادر بزرگتر محمد پس از گرفتن محموله الاغ می گیرد، نقطه عطفی از کودکی به بزرگسالی است. پیامدهای تصمیم او از بسیاری جهات معصومیت رستگارانه ای را که یک دنیای بزرگسال خطرناک می تواند از بین ببرد، کشف می کند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

فیلم باشگاه فوتبال نفتا اولین فیلم کوتاه کارگردان ایو پیا در بیش از یک دهه است. دلایل این وقفه طولانی هر چه که باشد، پیات با وزن خرد دوباره ظهور کرده است و حکمت در این مورد این است که این داستان بالقوه سنگین را با نرمی و شیرینی اداره کنیم. مانند بهترین داستان های روی سن، عواقب فرار محمد با کالاهای الاغ تهدیدی سنگین است - با این حال، لمس پیات بسیار سبک است. در حالی که تنش روایی داستان مملو از تهدید است، داستان بیشتر به معصومیت قلب ما علاقه دارد.

در کنار سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

سپس طنز وجود دارد که بدون زحمت در داستان تنیده شده است. شوخی بین برادران محمد و عبدالله با محبت برادرانه طنین انداز می شود. التایف دائویی، در نقش محمد، جسارت دروغین پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که به نقش بزرگسالی که معتقد است می‌تواند از عهده آن بربیاید، قدم می‌گذارد. او سعی می کند از عبدالله جوان (محمدعلی عیاری) در برابر جاذبه دنیای جدیدی که وارد شده است محافظت کند، با تشخیص معصومیتی که باید از او محافظت کند، حتی در حالی که ظاهراً خودش را قربانی می کند. به طرز باورنکردنی، پس از نوشتن آن، دوباره یادآوری می شود که باشگاه فوتبال نفتا یک کمدی است.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

همانطور که معلوم است، الاغ قرار بود به یک هنرمند کاملاً متفاوت گوش کند، که خر را به خانه هدایت می کرد - متأسفانه مردی که مسئول کمک خر بود، دیگری را بد شنید (یک خط لفظی خیلی خنده دار برای خراب کردن). حتی این مردان (با بازی لیس سالم و هیچم مصباح) نه با اعمال پلیدشان، بلکه با شوخ طبعی و رقت‌آمیز ارتباط نادرستشان تعریف می‌شوند.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

در پایان، به نظر می رسد این کوتاه دوست داشتنی می گوید که در عین اینکه معصومیت شکننده است، به خصوص در شرایط سخت و ناامیدکننده، اما در همه زنده است. بدیهی است که از آنجایی که این یک کمدی است، این معصومیت در ارتباطات نادرست شخصیت‌های آن قرار دارد، اما با این وجود تاکید بر این نکته که ناتوانی‌های ما می‌توانند بهترین و شیرین‌ترین ویژگی‌های ما را نشان دهند، تلخ است.

پیات و بازیگران فوق‌العاده بااستعداد او را باید نه تنها به خاطر ساختن یک کمدی واقعی با موضوع پیچیده، بلکه به خاطر ساختن آن به زیبایی انسان‌گرایانه تحسین کرد. او در حال ساخت اولین فیلم بلند خود است که مطمئناً باید مراقب آن بود.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

برخی نظرات درباره فیلم باشگاه فوتبال نفتا

فیلمی خاص برای ترکیبی الهام گرفته از درام و کمدی. برای برخورد منافع برادر بزرگتر و استفاده عملی از کوچکتر برای نیاز بعدی. برای خر و هدفونش. برای سردرگمی بین هادل و ادل. و برای تصویر دوست داشتنی پسر کوچولو در حال حرکت کیف ها. فیلم کوتاه فقط دوست داشتنی در مورد یک اشتباه و زمین فوتبال. بی نظیر است، البته.

نامزدی در بخش "فیلم کوتاه اکشن زنده" در اسکار امسال، خوب نوشته شده است، به شدت آن را توصیه می کنم.

این یکی از فیلم های کوتاه مورد علاقه من در سال 2019 است. درام و کمدی را به خوبی و به آرامی ترکیب می کند. قسمتی که در مورد ادل و پاولوف صحبت می‌کردند واقعاً برایم میخکوب شد و پایان آن بسیار دلچسب و معصومانه است. واقعا لذت بردم و توصیه میکنم حتما برید ببینیدش!

سلامی دوباره از تاریکی. دو مرد در بیابان با نگرانی منتظر ورود یک الاغ با هدفون هستند. الاغ را مردها پیدا می کنند. در عوض، دو پسر جوان به طور تصادفی حیوان را در مرز الجزایر کشف می کنند، و همچنین ده ها کیسه پودر سفید را که در کیف های پشت الاغ حمل می شود، کشف می کنند.

دقایقی قبل دو پسر در مورد اینکه بهترین بازیکن حرفه ای فوتبال کیست با هم بحث می کردند و حالا پسر کوچکتر متقاعد شده است که این ماده شوینده لباسشویی است و به خاطر سرقت آن مجازات خواهند شد. پسر بزرگتر ایده های بلندپروازانه تری دارد.

ایو پیات، نویسنده و کارگردان، یک درام کمدی 17 دقیقه ای ارائه می دهد که گاهی اوقات به ما یادآوری می کند که «نادانی سعادت است» و همچنین دو درس مهم از زندگی ارائه می دهد: همیشه با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید و هرگز موسیقی ادل را با هادل مخلوط نکنید. این محصول فرانسه/تونس ما را با خنده‌ای خوب برانگیخت.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 16 شهريور 1401ساعت 23:24  توسط المیرا   بازدید 154 برچسب ها:

مقایسه فیلم بن هور قدیمی و جدید

فاصله تا عظمت: فیلم بن هور 2016 در مقابل فیلم بن هور 1959

تماشای آنلاین فیلم و سریال با دوبله و زیرنویس در سایت دوبله فیلم فراهم شده است.

با بیش از کمی تردید، اخیراً در آخرین نسخه فیلم بن هور به کارگردانی تیمور بکمامبتوف شرکت کردم. نسخه قبلی آن در سال 1959 به کارگردانی ویلیام وایلر، دقیقاً یک شاهکار با حسن نیت نبود، اما همیشه نقطه ضعفی برای آن داشتم. در کودکی با این باور بزرگ شدم که تولیدات مگا با مضمون مذهبی از دهه 1950 هالیوود را در تماشایی ترین حالت خود به نمایش می گذاشتند. طول های حماسی و اوورتورها/وقفه های موسیقایی آنها فقط به این ایده اضافه می کرد (من قبلاً متقاعد می شدم که محتوای آنها چنین است. مطمئناً 100% به تاریخ وفادار است!) نسخه وایلر از "بن هور" سر و گردن بالاتر از تمام نوشته های دیگر در این دسته بود (و هنوز هم هست). به دعوای ساختگی شیرها و سقوط معبد فکر کنید) و نه به اندازه «ده فرمان» (1956) چارلتون هستون بود. اوج رفتن همه برای آن.

نماوا آرشیو کاملی از فیلم سینمایی دوبله فارسی را دارا است. با خرید اشتراک سایت فیلم نماوا، میتوانید فيلمهاى سينمايى ايرانى جديد را تماشا کنید.

در هسته خود، داستان تخیلی لو والاس از جودا بن هور اساساً یک فیلم انتقامی در سنت "گلادیاتور" است. اما با قرار دادن خیانت غم انگیز قهرمان داستان به دست دوست دوران کودکی مسالا در جریان حوادث مربوط به مصلوب شدن مسیح، رنج و رستگاری او وزن و معنای خاصی پیدا کرد. از منظر سینمایی، «بن هور» 1959 تا به امروز به خوبی خود را حفظ کرده است و شکی نیست که مسابقه ارابه سواری آن هنوز یکی از بهترین صحنه های اکشن تمام دوران است. فقط آن را در کنار تصویر نسبتاً مختصر «Quo Vadis» (1951) که با عکاسی پس‌زمینه گرفته شده است، قرار دهید، و تفاوت شگفت‌انگیز است. زمان با دیگر مجموعه مشهور «بن هور» (نبرد دریایی) چندان مهربان نبوده است، زیرا اکنون به طرز دردناکی آشکار است که چگونه در یک تانک در محوطه استودیو شلیک شده است. این فیلم به طور کلی محصول زمان خود است، با شخصیت‌های کاملا تراشیده و حمام شده، که لباس‌هایشان به نظر می‌رسد که از خط تولید بیرون آمده‌اند، سپرها و کلاه‌های براق جدیدشان. بازیگری، همانطور که اغلب در آن روزها اتفاق می‌افتاد، همان تعریف همی است و با گفتگوی بی‌پایان و موعظه‌ای بین چارلتون هستون و هایا هرارت، در حالی که هر دو گونه به گونه ایستاده بودند و چشمانشان به آسمان اشاره می‌کردند، به خوبی به یاد می‌آید.

در کنار تماشای فیلم و سریال، می توانید فیلم ها را از سایت فیلم نماوا دانلود کنید. دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی، فیلم سینمایی هندی عاشقانه، دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی، دانلود برنامه کودک سینمایی جدید، فیلم سینمایی اکشن، دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است.

نسخه 2016 "بن هور" ویژگی های خاص خود را دارد. بسیاری از شخصیت های اصلی بسیار جالب و امروزی به نظر می رسند. بهترین مثال در سکانسی است که جودای جدید (جک هیوستون) و همسرش استر (نازنین بنیادی) سوار بر اسب در حالی که شلوار نسبتاً شیک پوشیده اند نشان داده می شوند. من نه تنها شک دارم که چنین لباسی قبلاً در آن مقطع از تاریخ اختراع شده باشد، بلکه مهمتر از همه، زنی که در آن روزها چنین لباسی را می پوشید، مطمئناً باعث رسوایی کامل می شد. یکی از چیزهایی که «مصائب مسیح» (2004) مل گیبسون را تا این حد باورپذیر کرد این بود که شخصیت اصلی آن چقدر ضرب و شتم و کثیف به نظر می رسید (همانطور که مطمئناً همینطور بود). اما با وجود اینکه این فیلم بن هور جدید در همان دوره زمانی تنظیم می‌شود، اما بیشتر به این فکر می‌کند که مخاطبان آن به اندازه کافی جذاب باشند تا مخاطبان امروزی بخواهند با آنها همذات پنداری کنند.

در کنار ژانرهای مختلف، دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس فارسی نیز در نماوا فراهم شده است. برای کودکان نیز انیمیشن جدید دوبله فارسی در نماوا فراهم شده است.

چارلتون هستون ممکن است برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای نسخه 1959 "بن هور" شده باشد، اما بازی های او همیشه کمی جنبه تئاتری داشت. من همیشه او را بیشتر به عنوان یک حضور عالی در صفحه نمایش می دیدم تا یک بازیگر بزرگ، اما به هر حال هاله او قطعا در این ورودی جدید گم شده است. وقتی مورگان فریمن در نیمه‌ی راه نسخه جدید ظاهر می‌شود، نمی‌توان با دیدن شخصی با قد و قامت و آشنای او، حتی اگر یکی دیگر از روایت‌های واجب خود را بیاورد، نشانه‌ای از تسکین نفس خود را از دست داد.

فیلم های خانوادگی اما در نماوا آرشیو کاملی دارند. در نماوا علاوه بر آرشیو فیلم های قدیمی و جدید، پخش زنده نیز قرار دارد. پخش زنده والیبال، پخش زنده فوتبال و دیگر ورزش ها در نماوا فراهم شده است.

مشکل دیگر «بن هور» جدید این است که در انتخاب نقش عیسی مسیح نسبت به «برخاسته» (2016) بسیار بهتر عمل می‌کند، حتی اگر به این نقش اهمیت بیشتری نسبت به نسخه وایلر داده شود. . یکی از بزرگترین دستاوردهای "مصائب مسیح" این بود که شما احساس کنید در حال تماشای یک شخص واقعی هستید، اما در مورد تصویر رودریگو سانتورو به سختی چنین چیزی صدق می کند. در نتیجه، دیالوگ او نسبتاً سنگین و موعظه آمیز می شود. شاید بهتر بود که حضور او را فقط از پشت نشان می داد، همانطور که یک بار در نسخه 1959 انجام دادند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 15 شهريور 1401ساعت 12:35  توسط المیرا   بازدید 202 برچسب ها:

فیلم گزارش اقلیت

در زمانی که فیلم‌ها فکر می‌کنند باید بین عمل و ایده یکی را انتخاب کنند، فیلم گزارش اقلیت ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ یک پیروزی است - فیلمی که روی ذهن و احساسات ما کار می‌کند. این یک داستان هیجان‌انگیز و انسانی است، فیلمی از ایده‌ها که در عین حال یک داستان بزرگ است. در اینجا یک فیلمساز چیره دست در اوج کار خود با ستاره ای به نام تام کروز کار می کند که حتی در زمان ایفای نقش یک قهرمان اکشن احساسات پیچیده انسانی را ایجاد می کند.

در کنار تماشای فیلم خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

من در اوایل تابستان امسال از پیوندهای ناخوشایند بین اکشن زنده و CGI شکایت کردم. احساس کردم سکانس‌های اکشن فیلم مرد عنکبوتی بیش از حد کارتونی به نظر می‌رسند، و فیلم جنگ ستارگان: قسمت دوم - حمله کلون ‌ها با استفاده از جلوه‌های رایانه‌ای برای جدا کردن بازیگران انسانی از مجموعه‌ها و شخصیت های CGI، احساس جدایی و عقیم بودن می‌کرد. حالا اینجاست که اسپیلبرگ از هر ترفندی در کتاب استفاده می‌کند و بدون درز آن‌ها را با هم تطبیق می‌دهد، به طوری که مهم نیست که چگونه به جلوه‌های خود دست می‌یابد، تمرکز همیشه بر روی داستان و شخصیت‌ها باشد.

برای تماشای سریال خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این فیلم به طرز وحشتناکی پیش‌بینی‌کننده است و از اصطلاح «پیش از جنایت» برای توصیف توقف جنایات قبل از وقوع استفاده می‌کند. اسپیلبرگ چگونه می‌دانست که دولت تابستان امسال از همین اصطلاح استفاده می‌کند؟ تام کروز در فیلم خود که از داستان کوتاه فیلیپ کی دیک الهام گرفته اما بسیار گسترش یافته است، جان اندرتون، رئیس بخش پیش از جنایت در ناحیه کلمبیا است، جایی که شش سال است قتلی در آن رخ نداده است. به نظر می رسد به زودی قتلی رخ خواهد داد که توسط خود آندرتون انجام شده است.

سال 2054 است. آسمان‌خراش‌های آینده‌نگر با بناهای تاریخی و خانه‌های معروف واشنگتن از قرن نوزدهم همزیستی دارند. اندرتون ریاست عملیاتی را بر عهده دارد که سه «پیش‌دنده» را کنترل می‌کند، انسان‌های پیش‌شناختی که در یک مخزن شناور حرکت می‌کنند و امواج مغزی آنها توسط رایانه‌ها شنود می‌شود. آن‌ها می‌توانند افکار قتل‌های از پیش برنامه‌ریزی شده را به ذهن بیاورند و به پلیس‌ها هشدار دهند، پلیسی که قبل از وقوع قتل، عاملان احتمالی را دستگیر می‌کنند.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

از آنجایی که اینجا واشنگتن است، هر عملیات دولتی که سطح بالا و موفقیت آمیز باشد، حسادت را القا می کند. مافوق آندرتون، مدیر دفتر، برگس (مکس فون سیدو) به او افتخار می کند و از او در برابر بوروکرات هایی مانند دنی ویتور (کالین فارل) از وزارت دادگستری محافظت می کند. همانطور که استراتژی قبل از جنایت آماده می شود تا ملی شود، به نظر می رسد Witwer در مورد خرد آن تردید دارد - یا فقط به موفقیت آن حسادت می کند؟ اسپیلبرگ این شخصیت‌ها را در دنیای آینده خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کند که توسط کارگردان هنری الکس مک‌داول خلق شده است، دنیایی که آنقدر پر از جزئیات ریز و درشت است که تلاش برای کشف همه چیز را متوقف می‌کنیم و با آهی تسلیم می‌شویم. برخی از جزئیات: یک رابط کامپیوتری که در هوا شناور است، که توسط کروز با حرکات یک هادی سمفونی دستکاری شده است. تبلیغاتی که از کناره‌های دیوارها می‌خزند و شخصاً شما را مخاطب قرار می‌دهند. اتومبیل هایی که در شهر با بالشتک های مغناطیسی حرکت می کنند. «عنکبوت‌های» روباتیکی که می‌توانند در عرض چند دقیقه ساختمان را با انجام اسکن شبکیه روی همه افراد داخل آن جستجو کنند. "بلید رانر" که همچنین از داستان دیک الهام گرفته شده است، دنیای آینده را در حال زوال نشان می دهد. "گزارش اقلیت" پیش نمایش خوش بینانه تری ارائه می دهد.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

طرح داستان بر یک نقص نادر در بینش های Pre-Cogs متمرکز است. اگرچه به ما گفته می شود که "پیشگیرها هرگز اشتباه نمی کنند"، "گاهی اوقات ... آنها مخالف هستند." گفته می شود که Pre-Cog مخالف یک گزارش اقلیت ارائه کرده است، و در مورد آندرتون این گزارش بسیار مهم است، زیرا در غیر این صورت به نظر می رسد که او یک نامزد معین برای دستگیری به عنوان یک مجرم مقدماتی باشد. مسلماً اگر می‌توانستید سیستم Pre-Cog را پیشی بگیرید، مرتکب جنایت کامل می‌شدید...

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

آندرتون که خود را به جای شکارچی شکار می‌کند، با آگاتا (سامانتا مورتون)، یکی از Pre-Cogs، که به نظر می‌رسید سعی می‌کرد به او در مورد خطرش هشدار دهد، تیم می‌شود. از آنجا که او در یک مخزن مایع شناور است، ماهیچه های آگاتا ضعیف می شوند (آگاتا از خود حقوقی دارد؟) و اندرتون مجبور است او را نیمه بکشد، زیرا آنها از پلیس قبل از جنایت فرار می کنند. یکی از سکانس‌های جذاب نشان می‌دهد که او آینده نزدیک را پیش‌بینی می‌کند و به اندرتون توصیه می‌کند که چه کاری انجام دهد تا از کارهای بعدی پلیس فرار کند. طراحی رقص، زمان بندی و هوشمندی این سکانس باعث شده است که به تنهایی ارزش پذیرش را داشته باشد.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

اما سکانس های خیره کننده دیگری نیز وجود دارد. صحنه‌ای را در نظر بگیرید که در آن «عنکبوت‌ها» در یک اتاقک جستجو می‌کنند و اندرتون سعی می‌کند با غوطه‌ور شدن در یک وان آب یخ از گرفتن عکس فرار کند. این سکانس با یک مقطع بالای ساختمان آپارتمان و چند نفر از ساکنان آن شروع می شود، و شما قسم می خورید که باید با کامپیوتر این کار را انجام دهید، اما نه: این یک مجموعه فیزیکی واقعی است و حرکات ظریف دوربین به طور دقیق طراحی شده است. . برای اسپیلبرگ مشخص است که با ابداع این سکانس شگفت‌انگیز، آن را برای اهداف دراماتیک پیش می‌برد و صرفاً از آن برای نشان دادن زیرکی خود استفاده نمی‌کند. و زمان‌بندی عالی را تماشا کنید زیرا یکی از عنکبوت‌ها در حال خروج، چیزی را حس می‌کند و در وسط قدم مکث می‌کند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 15 شهريور 1401ساعت 12:13  توسط المیرا   بازدید 145 برچسب ها:

فیلم پلیس آهنی

لحظه ای در اوایل فیلم پلیس آهنی وجود دارد که یک ربات بیهوش می شود. این برنامه طوری برنامه ریزی شده است که به یک جنایتکار هشدار دهد که اسلحه خود را رها کند و در صورت عدم رعایت آن به او شلیک کند. این ربات، ماشینی زشت و ناپسند، به جلسه هیئت مدیره شرکت هدایت می‌شود که امیدوار است با خرده‌فروشی آن میلیون‌ها دلار به دست بیاورد. یک مدیر جوان برای کشیدن اسلحه روی دستگاه انتخاب می شود. اخطار صادر می شود. مدیر اجرایی تفنگش را رها می کند. ربات اخطار را تکرار می کند، تا 5 می شمرد و به مرد شلیک می کند.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

این یک صحنه بسیار خنده دار است. ایننکه قبل از اینکه اداره کد و رتبه بندی MPAA درخواست اصلاحات در آن کند، خنده دارتر بود یا نه، فکر می کنم یک موضوع بحث برانگیز است). چیزی خنده دار در مورد منطق اعمال می شود که در موقعیتی که مرتبط نیست.

در کنار تماشای فیلم خارجی و سریال خارجی در ژانرهای مختلف، سریال های جدید ایرانی، بهترین فیلم های ایرانی و فیلم سینمایی ایرانی را در سایت فیلم نماوا دنبال کنید. 

از آنجا که این صحنه در فیلمی که به نظر می رسید در حال تبدیل شدن به یک فیلم هیجانی جدی است، ما را غافلگیر می کند، ما را غافلگیر می کند. ما دیگر کاملاً مطمئن نیستیم که فیلم پلیس آهنی به کجا می‌رود و این یکی از بهترین ویژگی‌های فیلم است.

داستان فیلم در زمانی نامشخص در آینده در دیترویت اتفاق می افتد، شهری که ترور گروهی در آن حکومت می کند. یک سری از قتل های وحشیانه پلیس رخ داده است. یک شرکت بزرگ می‌خواهد پلیس روبات‌ها را به بازار عرضه کند تا جرم و جنایت را از بین ببرد، اما بدیهی است که مدل تظاهرکننده در این زمینه مناسب نیست.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، امکان دانلود فیلم و دانلود سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. 

یک دانشمند جوان فکر می کند که راه بهتری برای ساختن یک پلیس با ترکیب رباتیک با مغز انسان می داند. و زمانی که یک پلیس قهرمان (پیتر ولر) در حین انجام وظیفه کشته می شود، شانس خود را به دست می آورد. خوب، کاملا کشته نشده است. چیزی باقی می ماند، و اطراف آن هسته انسانی، اولین «روبوکاپ» ساخته می شود - نیمه انسان، نیمه ماشینی که با منطق کامل عمل می کند به جز تکه تکه های خودانگیختگی و شهود انسانی که ممکن است جایی در پس زمینه حافظه اش در کمین باشد.

ژانرهای مختلف از جمله فیلم سینمایی کمدی، انیمیشن جدید، کارتون جدید، اکشن جدید، فیلم جنایی، فیلم های اسکار، فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی در نماوا فراهم شده است.

نانسی آلن در این فیلم در نقش یک پلیس زن که شریک زندگی ولر قبل از تیراندازی به او بود، بازی می کند. او چیزی آشنا را در مورد روبوکپ تشخیص می دهد، و در نهایت متوجه می شود که چیست: در داخل آن لباس فولادی، شریک قدیمی او، ولر است. در واقع نباید طولی نکشید تا متوجه این موضوع شود، زیرا بینی، دهان، چانه و فک اصلی ولر قابل مشاهده است. مخترع او ظاهراً با بتمن و رابین موافق است که اگر نتوانید چشم های کسی را که می شناسید ببینید، هرگز آنها را نخواهید شناخت.

طرح کلی طرح در امتداد خطوط کم و بیش استاندارد هیجان انگیز توسعه می یابد. اما این یک تریلر استاندارد نیست. کارگردان فیلم پل ورهوفن، فیلمساز با استعداد هلندی است که از فیلم‌های قبلی‌اش می‌توان به «سرباز نارنجی» و «مرد چهارم» اشاره کرد. فیلم های او به راحتی قابل دسته بندی نیستند. در این فیلم کمدی وجود دارد، حتی کمدی اسلپ استیک. عاشقانه وجود دارد. مقدار معینی از فلسفه وجود دارد که بر این سؤال متمرکز است که مرد چیست؟ و طنز اجتماعی نیز وجود دارد، زیرا روبوکاپ برخی از ویژگی ها و برخی از پیروان محبوب برنهارد گوتز را به خود می گیرد.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها، برنامه کودک و یا حتی دانلود فیلم جدید مانند دانلود فیلم ترسناک یا دانلود فیلم دوبله می توانید به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

به اندازه کافی عجیب، بسیاری از شخصیت روبوکاپ با صدای او که یک صدای یکنواخت مکانیکی است بیان می شود. ماشین‌ها و ربات‌ها سال‌ها در فیلم‌ها این‌طور صحبت می‌کنند، و حالا زندگی شروع به کپی کردن آنها کرده است. من چند هفته پیش در فرودگاه آتلانتا بودم و سوار قطار شاتل به سمت ترمینال می شدم، و قطار درست مثل ربات کوپه و با صدای یکنواختی شروع به صحبت کرد. ("توجه شما-لطفاً درها-در آستانه بسته شدن هستند.")

من خندیدم. هیچ کس دیگری انجام نداد. از آنجایی که پیام ضبط شده بدیهی است که می‌توانست با صدای عادی انسان ضبط شود، هدف از سبک صوتی رباتیک روشن بود: این که فرمان‌ها به نظر از یک مرجع از پیش برنامه‌ریزی‌شده نشأت می‌گیرند که قابل درخواست نیست. در «پلیس آهنی»، ورهوفن و ولر از تضاد بین آن صدای کاملا مطمئن و موجودی که به طور فزاینده ای سردرگم پشت آن است، مسافت پیموده شده را به دست می آورند.

دانلود فیلم از کشورهای مختلف نیز در نماوا فراهم شده است. دانلود سریال ترکی، دانلود فیلم هندی و دانلود سریال کره ای برخی از آن ها هستند.

ولر با توجه به اینکه بخش زیادی از فیلم را در پشت یک وسیله آرایش پنهان می گذراند، کار چشمگیری در ایجاد همدردی با شخصیت خود انجام می دهد. او در واقع زمانی که یک ربات‌کن است، «انسان‌تر» است، از قبل در فیلم، زمانی که یک انسان معمولی است. وضعیت اسفناک او جذاب است و نانسی آلن به عنوان شریک مصمم که می خواهد بفهمد واقعاً چه اتفاقی برای او افتاده است مؤثر است.

بیشتر فیلم‌های هیجان‌انگیز و جلوه‌های ویژه از خط تولید خارج می‌شوند. شما می توانید هر پیشرفتی را از قبل اعلام کنید و معمولاً حق با شماست. "پلیس آهنی" یک فیلم هیجان انگیز با یک تفاوت است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 15 شهريور 1401ساعت 11:52  توسط المیرا   بازدید 139 برچسب ها: